خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

برگزاری یک نمایش شاد و موزیکال در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۰

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» به کارگردانی محسن بلوری کاشانی در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» به کارگردانی محسن بلوری کاشانی در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد.
مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه فجر، اجرای نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» از ۱۵ تا ۲۴ بهمن ماه به مدت ۱۰ شب در فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه می‌رود.
وی گفت: در این نمایش که از المان‌های پوششی حیوانات استفاده شده و حمیدرضا صادق‌پور، مرتضی جعفر کاشانی، رضا رادبخت و مریم سلمانی نقش آفرینی می‌کنند.
به گفته وی، این نمایش با هدف فراهم کردن محیطی شاد برای خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ و آموزش برای آن‌ها اجرا می‌شود.
نادعلی اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی مجید پارسا داستان پیرزنی را روایت می‌کند که به آرزوی دیدن دخترش راهی سفر می‌شود و در راه به حیواناتی چون گرگ، ببر و شیر بر می‌خورد و برای نجات جانش به طرح نقشه می‌پردازد.
وی افزود: نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» علاوه بر آشنایی کودکان با افسانه‌های کهن ملی با اجرای موسیقی‌های مدرن و تصاویر زیبا از داستان لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را برای کودکان به همراه دارد.
گفتنی است: نمایش شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» تا ۲۵ بهمن ماه ‌به غیر از ۲۰ بهمن ماه شب وفات حضرت معصومه(س) هر شب از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای مهر کاشان پذیرای علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز