خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر صادر شد؛

بیانیه کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۶

کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به‌مناسبت دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

ایلنا: کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به‌مناسبت دهه فجر و ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل متن این بیانیه که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح ذبل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر گرامی داشت تجلی وعده الهی به آزادگان، مومنین و مستضعفین می‌باشد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا «صلی الله علیه و آله»، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

انقلاب اسلامی ایران بارقه‌ای ازقدرت، اقتدار و حلاوت نظام بی‌بدیل مردمسالاری دینی را تحت زعامت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در عصر کنونی به جوامع بشری بویژه ملت‌های مسلمان نمایاند و اکنون ایننهال انقلاب در سی و پنجمین بهار خود به لطف الهی و استقامت و پایمردی جمیع شیرمردان و شیرزنان مسلمان این مرز و بوم و به پشتوانه خونهای پاک شهیدان انقلاب اسلامی، همگان را به وحدانیت و خداپرستی فرا می‌خواند.

کانون بسیج مداحان شهرستان آران و بیدگل اعم ازتمامی مداحان، شعرای آئینی و هیات مذهبی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور پرشور در جشن‌های پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تجدید بیعت نموده و با لبیک به منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) ادامه دهنده راه شهیدان و حضرت امام خمینی(ره) خواهند بود، وهمگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمائی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و حماسه دیگری خلق نموده و همة دشمنان و بد خواهان این ملت را از هر گونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأ یوس و تمامی تحرکات دشمنان و تفرقه افکنان داخلی و خارجی را محکوم نموده، از خداوند منان نابودی و شکست کامل جبهه کفر و ظلم و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت و برپا کننده حکومت جهانی الهی را طلب می‌نماید.

کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز