خبرگزاری کار ایران

پبام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل به مناسیت دفه مبارک فجر

کد خبر : ۱۴۱۶۶۶

به مناسیت دفه مبارک فجر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل طی پیامی دهه فجر را؛ دهه شکوه، دهه عظمت و فداکاری ملتی که حضورش در صحنه‌های گوناگون، وحشت را همنشین دل مستکبران کرد و تقوای جمعی را سرلوحه دیگر ملل آزادی خواه جهان قرار داد دانست.

ایلنا: به مناسیت دفه مبارک فجر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل طی پیامی که تصویر آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده دهه فجررا؛ دهه شکوه، دهه عظمت و فداکاری ملتی که حضورش در صحنه‌های گوناگون، وحشت را همنشین دل مستکبران کرد و تقوای جمعی را سرلوحه دیگر ملل آزادی خواه جهان قرار داد دانست،

متن پیام به شرح دیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر؛ طلیعه پیروزی مبارک باد.

سلام بر تو‌ای بهمن وسلام برمطلعِ فجرتو. آن سپیده سحر، آن انفجار نور، خوش آمدی. که با آمدنت زنجیرهای سنگی از گردنمان گسیخت، کمرهای خمیده‌مان راست گشت، بر لب‌های پژمرده‌مان شکوفه‌های تبسم نشست، در قلب‌های سوخته‌مان گلبوته‌های عشق و امید رویید و بر گونه‌های زردمان گلخنده‌های شادی نمودار شد.

خوش آمدی که با مقدمت، عطر آزادی به جای بوی باروت در فضای میهن اسلامیمان پیچید و قفس‌ها شکسته شد.

دهه دفجر؛ دهه شکوه، دهه عظمت و فداکاری ملتی است که حضورش در صحنه‌های گوناگون، وحشت را همنشین دل مستکبران کرد و تقوای جمعی را سرلوحه دیگر ملل آزادی خواه جهان قرار داد، و درود به روان پاک رهبر فقید انقلاب، آن پیرو مراد ملت ایران اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) وسلام بر ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) و تمام فجرآفرینانی که با بانگ «الله اکبر» و سرود «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پایه‌های حکومت شاهنشاهی را فرو ریختند و برای همیشه طومار ننگین سلطنت پهلوی را در هم پیچیدند.

دهه فجر، یادآور وحدت و از خودگذشتگی دلاورمردانی است که در سایه عشق به ولایت، پای در راه آرمان‌های انقلابی مرادشان گذاشتند و با تقدیم جان خود نهال انقلاب را این‌گونه تنومند ساختند.

واکنون سی وپنجمین سال انقلابمان راجشن می‌گیریم در حالی که این روز‌ها ایران اسلامی در بین هزاران کشور جهان حرف اول را می‌زند وهیچ کجا ی عالم بدون حضور ایران به صلح و آرامش نمی‌رسد.

امروز جوانان برومند و دانشمندان ایران اسلامی در فناوری هسته‌ای و نانو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در پیشرفت‌های پزشکی در منطقه مثال زدنی شده و به جایی رسیده که می‌تواند کاوشگر به فضا بفرستد و جوانانش با تکیه بر ایمان و اراده راسخ و راهبردهای کلیدی مقام عظمای ولایت توانسته‌اند همهٔ تحریم‌ها را دور بزنند و به دنیا اثبات کنند که: وقتی ما بخواهیم می‌توانیم و عزت از آن مسلمین است. آن روز‌ها که خمینی کبیر پایه‌های این انقلاب را پی ریزی می‌کرد می‌دانست که روزی ایران عزیز محور و‌ام القری جهان اسلام خواهد بود و اندیشه‌ها و اهداف انقلاب مرزهای ایران را درخواهد نوردید و منشاء تحول در اقصی نقاط جهان خواهد بود. دعا می‌کنیم که خداوند هرروز بر عزت و اعتلای این مرزوبوم بیفزاید. ودر پایان باید از ته دل فریاد برآریم که:

در بهار آزادی جای شهدا و امام شهیدان خالی است.

سمیع الله مردان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز