خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان خبرداد:

انفجار ناشی از نشت گاز در کاشان ۴ کشته و زخمی به جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۹

براثر انفجار ناشی ازنشست گاز چهار شهروند کاشانی گرفتار، در میان آوار سنگین منزل مسکونی، با تلاش همه جانبه آتش نشانان این شهر نجات یافتند که یکی از آنها فوت نمود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان گفت: براثر انفجار ناشی ازنشست گاز چهار شهروند کاشانی گرفتار، در میان آوار سنگین منزل مسکونی، با تلاش همه جانبه آتش نشانان این شهر نجات یافتند که یکی از آن‌ها فوت نمود.

روح الله فدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان مبنی بر انفجار و تخریب منزل مسکونی در فاز دو ناجی آباد – خ بهارستان در ساعت ۰۸:۱۰ روز سه شنبه(۸/۱۱ / ۹۲)، تیم‌های اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان از ایستگاه‌های شماره ۱،۲ و ۴ این سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شده و اقدام به نجات حادثه دیدگان نمودند.

فدایی افزود: دو نفر از مصدومان به محض رسیدن نیروهای آتش نشانی از زیر آوار خارج شدند و دو نفر دیگر نیز پس از خاکبرداری با استفاده از تجهیزات مختلف از زیر آوار خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدنداما متاسفانه یکی از حادثه دیدگان که مادر خانواده بود، در اثر آوار سنگین در دم جان سپرده و پیکر بی‌جان وی با تلاش امدادگران سازمان آزاد سازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

فدایی گفت: این عملیات از ساعت ۱۰:۱۰ شروع و تا ساعت ۱۲ ادامه یافت. برای رسیدگی به زوایای مختلف این حادثه نیروهای آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، سازمان آب، شرکت گاز و ستاد بحران فرمانداری در محل حضور داشتند.

فدایی افزود: به گفته شاهدان عینی صدای مهیب انفجار در میدان امام رضا(ع) و میدان امام حسن(ع) کاشان نیز به گوش رسید و باعثخرد شدن شیشه‌های منازل اطراف شد

وی در خاتمه افزود، ازدحام جمعیتی که در محل حادثه وجود داشت مانع از سرعت عملیات شده بود لذا به شهروندان گرامی توصیه نمود در اینگونه مواقع راه عبور و مرور را برای نیروهای عملیاتی باز نموده و عدم تجمع در محل حوادثبهترین همکاری با نیروهای امدادی آتش نشانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز