خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفتگو با ایلنا:

۱۷ واحد تولیدی استان اصفهان در سال جاری به دلیل آلایندگی پلمب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از پلمب کردن ۱۷ واحد تولیدی از بین ۹۶۰ واحد تولیدی آلاینده زیست محیطی به علت عدم رفع آلایندگی در سال جاری در سطح استان اصفهان خبرداد.

ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از پلمب کردن ۱۷ واحد تولیدی از بین ۹۶۰ واحد تولیدی آلاینده زیست محیطی به علت عدم رفع آلایندگی در سال جاری در سطح استان اصفهان خبرداد.

«کیومرثکلانتری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر با اشاره به اینکه از بین ده هزار واحد تولیدی وصنعتی تحت پوشش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بالغ بر ۹۶۰ تا از این واحد‌های صنعتی به عنوان واحد‌های آلاینده زیست محیطی ثبت شده‌اند گفت: اینگونه واحد‌ها به جهت اینکه مشکلاتشان را در مقطع زمانی حل می‌کنند متغییر بوده و به مرور زمان از لیست واحدهای آلاینده استان اصفهان خارج می‌شوند.

وی کارخانه ذوب آهن اصفهان را از مهتمرین واحدهای آلاینده زیست محیطی در این استان ذکر کرد و گفت: نیروگاه‌های شهید مطهری اصفهان و کارخانجات فولاد در رده‌های بعدی واحدهای آلاینده بعد از ذوب آهن اصفهان هستند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان همچنین از وجود ۳۱ واحد آلاینده زیست‌محیطی در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: کارخانجات ایران غلتک، سایپا، هامون نایزه، سیمان کویر و… از مهم‌ترین واحدهای آلاینده زیست محیطی این شهرستان هستند.

این مقام مسئول از پلمب شدن ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان اصفهان به جهت عدم رفع آلایندگی طی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اینگونه واحد‌ها در مقطعی نمی‌توانند مشکلاتشان را رفع کنند بعد از رفع معایب آلایندگی فک پلمب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۹۶۰ واحد صنعتی آلاینده زیست محیطی استان اصفهان موظفند یک درصد از درآمد فروش تولیدات خود را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت ایجاد فضای سبز پرداخت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز