خبرگزاری کار ایران

معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان:

برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه‌های کشور در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۵

معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه خبر داد.

ایلنا: معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان، از برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص اساتید دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مجید منعم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: معاونت پژوهشی دانشگاه کاشان با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دوره‌های مجازی از اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند.

وی، علم سنجی و روش‌های پیشرفته جستجو در منابع علمی(دوره برگزیده سال ۲۰۱۳ برای فارسی زبانان)، روش‌های انتشار یک پژوهش بصورت مقاله علمی در ژورنال‌های معتبر و ژورنال‌شناسی و انتشار یک پژوهش در ژورنال‌های علوم انسانی را از جمله این دوره‌ها ذکر کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: آموزش ویژه آمار کاربردی و نرم افزار SPSS(دوره برگزیده سال ۲۰۱۳ برای فارسی زبانان)، آموزش نرم افزار AMOS(دوره برگزیده سال ۲۰۱۳ برای فارسی زبانان)، آموزش پیشرفته نرم افزار endnotex۷ و آموزش روش انجام تحقیق علمی(Research Methodology) از دیگر دوره‌های آموزشی است که در این دانشگاه برای استادان ارائه می‌شود.

منعم‌زاده، شروع ثبت نام این دوره‌ها را از ۲۹ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه جاری ذکر کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی از اول اسفند ماه شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، هزینه این دوره‌ها برای اساتید دانشگاه کاشان با ۵۰ درصد تخفیف منظور خواهد شد و به صورت کسر از پژوهانه است اظهار داشت: گواهی این دوره قابل قبول در دوره‌های دانش افزایی دانشگاه کاشان است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در دوره‌های مجازی با مطالعه راهنمای سیستم نسبت به عضویت در سایت و نیز درخواست شرکت در دوره‌ها اقدام نمایند.

اساتید دانشگاه کاشان که مایلند در دوره‌های فوق شرکت کنند لازم است درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری برای آقای مهدی اسلامی(داخلی ۲۹۸۶) ارسال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز