خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان سوگواره فرهنگی و هنری فرهنگیان کاشان معرفی شدند

کد خبر : ۱۳۷۶۵۹

کارشناس امور جوانان و زنان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از معرفی برگزیدگان سوگواره فرهنگی و هنری " مهر آفرینان حسینی " گرامیداشت حماسه حسینی خبر داد

ایلنا: کار‌شناس امور جوانان و زنان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از معرفی برگزیدگان سوگواره فرهنگی و هنری «مهر آفرینان حسینی» گرامیداشت حماسه حسینی خبر داد.

«اکرم سادات سیحون» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: حماسه حسینی و آنچه در سیره ابا عبدالله الحسین علیه السلام اتفاق افتاد، سبک آگاهانه زیستن برای همه تاریخ بشری است و باید این معارف به بهترین شکل روایت شود.

وی افزود: سوگواره عاشورایی «مهرآفرینان حسینی» مسیری است تا جامعه فرهنگی، فرا‌تر از ظاهر مراسمی که برگزار می‌شود، با بیان و قلم خود، به واکاوی سیره عملی اهل بیت علیهم السلام بپردازند.

به گفته وی، این سوگواره در چهار بخش مقاله، بروشور، تراکت و خوشنویسی برگزار شد که از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره، ۶۰ اثر داوری شد که ۱۲ اثر به عنوان بر‌تر برگزیده و معرفی شد.

وی اظهار داشت: در بخش مقاله، آثاری از محمد احمدی محمدآبادی، اشرف السادات فاطمی نوش آبادی، مریم سادات واجدی نیاسر و زهرا رمضانی حسنارودی برگزیده و تجلیل شد.

وی گفت: در بخش بروشور با شاخص‌هایی مرکب از طراحی، محتوا و متن ادبی، گرافیک و صفحه آرایی، آثار طاهره اکرمی، صدیقه هوشیار و نرگس مسعودی به عنوان آثار بر‌تر معرفی شد.

کار‌شناس امور جوانان و زنان مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: در بخش تهیه تراکت و پوس‌تر آثار، مریم سادات اجتهد، شکوه زاهدی و نجما مسعودی و در بخش خوشنویسی نیز آثاری از زهره مهدی‌زاده، فرزانه شعبانی عنوان بر‌تر سوگواره مهرآفرینان حسینی را کسب کردند.

سیحون تصریح کرد: امیدواریم برگزاری چنین برنامه‌هایی، گامی باشد برای هدایت جامعه در مسیر حرکت آگاهی بخش کاروان حسینی و رسالت اصلاح طلبانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تا در هنگامه شور عاشورایی، شعور حسینی بودن و شرافت بزرگ زینبی ماندن را برگزینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز