خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج کشور؛

عکاسان آران و بیدگل رتبه برتر را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۹

سجاد صادقی آرانی و زهرا آقابیگی دو تن از عکاسان بسیجی شهرستان آران و بیدگل و اعضای کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج کشور که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد، به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

ایلنا: سجاد صادقی آرانی و زهرا آقابیگی دو تن از عکاسان بسیجی شهرستان آران و بیدگل و اعضای کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج کشور که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد، به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل آقای صادقی و خانم آقابیکی در مرحله استانی نفرات بر‌تر شده و به مرحله کشوری راه پیدا کرده بودند.

در این دوره ۱۳ هزار و دویست عکس از سراسر کشور به این جشنواره رسید که از این تعداد ۸۱ اثر به مرحله کشوری راه یافتند که ۳ اثر انتخابی از عکاسان آران و بیدگل شد.

۳۳ اثر با موضوع فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و ۴۸ اثر با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی در نمایشگاه ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، آثاری که به این مرحله رسیده‌اند، چاپ و به مدت ۱۰روز در یک مجموعه نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

نمایشگاه عکس جشنواره دوسالانه کشوری بسیج از ۱۵ دی ماه تا ۲۵ دی ماه جاری برای بازدید عموم در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز