خبرگزاری کار ایران

رئیس تامین اجتماعی کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

مراجعه بیش از هزار کارفرما برای بخشودگی جرایم به تامین اجتماعی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۷

به غیر از شرکت بحران زده ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان یه سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد کارفرمای دیگری با بدهی بالا در کاشان نداریم.

ایلنا: رئیس تامین اجتماعی کاشان گفت: به غیر از شرکت بحران زده ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان یه سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد کارفرمای دیگری با بدهی بالا در کاشان نداریم.

«حسن شیانی‌زاده» ظهر امروز دوشنبه هفدهم دی ماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه از زمان اعلام فرصت جهت بخشودگی جرایم کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از یک هزار کارفرما جهت بدهی خود به تامین اجتماعی کاشان مراجعه نموده و از بخشودگی جرایم بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مخمل و ابریشم و صنایع راوند نیز در حال تصفیه بدهی‌های خود به تامین اجتماعی هستند گفت: متاسفانه علیرغم اخطارهای مکرری که سازمان تامین اجتماعی برای بدهی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان داده این شرکت تاکنون هیچ اقدامی نسبت به پرداخت بدهی خود به این شعبه از سازمان تامین اجتماعی ننموده است.

شایان ذکر است مهلت نهایی بخشودگی جرایم کارفرمایان به تامین اجتماعی تا ساعت پنج شنبه نوزدهم ۲۴ دی ماه سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز