خبرگزاری کار ایران

نماینده شورای اسلامی شهرستان کاشان خبرداد:

برگزاری اولین جلسه شورای اسلامی استان اصفهان با تاخیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۲

نماینده شورای اسلامی شهرستان کاشان در شورای استان خبر از برگزاری اولین جلسه شورای اسلامی استان به دعوت استاندار در محل استانداری اصفهان داد.

ایلنا: نماینده شورای اسلامی شهرستان کاشان در شورای استان از برگزاری اولین جلسه شورای اسلامی استان به دعوت استاندار در محل استانداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حسن الماسی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: امروز یکشنبه اولین جلسه شورای اسلامی استان در حالی برگزار می‌شود که چند ماه از زمان قانونی که باید برگزار می‌شد، گذشته است.

وی تصریح کرد: طبق ماده دوم آیین نامه داخلی شوراهای استان نخستین جلسه هر دوره شورا حداکثر پانزده روز پس از تشکیل دو سوم شوراهای شهرستان‌های‌ حوزه استان به دعوت استاندار تشکیل می‌شود و با حضور حداقل دو سوم اعضا رسمیت می‌یابد ولی عملاً این اقدام به دلایل نامشخص تا به امروز به تأخیر افتاده است.

الماسی گفت: بسیاری از اقدامات شوراهای فرادست مانند شورای اسلامی بخش و شورای اسلامی شهرستان منوط به تشکیل شورای اسلامی استان و شورا عالی استان هاست و تا زمانی که این شورا‌ها تشکیل نشوند شوراهای فرودست با مشکلاتی بسیاری مواجهند.

وی تأمین اعتبار شوراهای فرادست را به عنوان یکی از این عمده‌ترین مشکلات شوراهای فرادست نام برد و گفت: چگونه شوراهای فرادست مانند شوراهای اسلامی شهرستان می‌توانند به وظایف قانونی خود عمل نمایند در صورتی که وضعیت تأمین هزینه‌های دبیرخانه و هزینه تحقیقی، پ‍ژوهش و آموزشی آن‌ها نامشخص است.

الماسی شورای اسلامی شهرستان کاشان را با برگزاری شش جلسه رسمی و ۴ جلسه کمیسیون‌ها در مدت کمتر از دو ماه تشکیل این شورا؛ نشانهٔ کارآمدی شورای شهرستان کاشان ذکر کرد و افزود: شورا‌ها جایگاه با ارزش خدمتگزاری به مردم است که چنانچه جایگاه آن از سوی بدنه دولت به خوبی به رسمیت شناخته شده و برای مشکلات و موانع پیش رو چاره اندیشی شود می‌توان از قابلیت‌های بسیار آن بهره برد.

وی ابراز امیدواری کرد شورا‌ها با کمک از تجارب گذشته و در یک تعامل و هماهنگی با مسئولین اجرایی شهرستان و استان قدم‌های بهتر و بیشتر در جهت تحقق پیشرفت و آبادانی و رفاه مردم عزیز بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز