خبرگزاری کار ایران

با داوری عکاسان مجرب در دومین نمایشگاه عکس آسمان:

۳۰ اثر منتخب از ۲۳ عکاس در منطقه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۸

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از انتخاب ۳۰ عکس برتر از ۲۳ هنرمند عکاس در منطقه کاشان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از انتخاب ۳۰ عکس برتر از ۲۳ هنرمند عکاس در منطقه کاشان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در دومین مسابقه " عکس آسمان " که با محوریت آیین عزاداری و فرهنگ شهروندی در سیمای شهر برگزار شد، تعداد ۳۲۵ عکس از ۶۶ هنرمند عکاس منطقه کاشان به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: تعداد ۳۲۵ عکس شامل ۸ مجموعه و ۳۱۷ تک عکس بود که مورد داوری قرار گرفت.

به گفته وی، از بین این تعداد عکس ارسالی، ۳۰ عکس منتخب از ۲۳ هنرمند عکاس با داوری آقایان عباس شافعی، امیر مقامی و سعید استادیان پذیرفته شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: نمایشگاه " عکس آسمان " از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه مهتاب این سازمان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نادعلی در پایان، از اختتامیه نمایشگاه " عکس آسمان " همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ۲۸ دی ماه در تالار آزادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز