خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان:

حضور نیکوکاران در مدرسه، زمینه‌ساز مشارکت آن‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۱

حضور نیکوکاران در مراسم مختلفی که در مدرسه برگزار می‌شود، زمینه‌ساز مشارکت آن‌ها در اداره مدرسه و تامین نیازهای مادی و معنوی می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: حضور نیکوکاران در مراسم مختلفی که در مدرسه برگزار می‌شود، زمینه ساز مشارکت آن‌ها در اداره مدرسه و تامین نیازهای مادی و معنوی می‌شود.

«محمد کتابچی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: برخی از خانواده‌ها، اطلاع کمی از واقعیت فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس، نیازهای دانش آموزان و شیوه‌های آموزش و نظارت بر رفتار فرزندان خود دارند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش، شکل رسمی تعلیم و تربیت است بنابراین همه افراد جامعه به هر صورت و میزانی که می‌توانند باید نظام آموزشی را در راستای ماموریت‌هایش کمک کنند.

وی از امضای توافق نامه ساخت نمازخانه مدرسه شهدای کرک کاشان خبر داد و گفت: این سالن در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با اعتباری معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بنا می‌شود.

وی افزود: ۳۰درصد از هزینه ساخت این سالن توسط «علی دوستی» یکی از نیکوکاران کاشان، ۱۰ درصد توسط انجمن اولیا و مربیان مدرسه شهدای کرک و ۲۰ درصد نیز از محل اعتبارات مجمع خیرین مدرسه این شهرستان تامین می‌شود.

کتابچی گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از هزینه ساخت سالن نمازخانه مدرسه کرک کاشان را تامین خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز