خبرگزاری کار ایران

نماینده دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در جشنواره فیلم رشد:

برگزاری جشنواره فیلم رشد، گامی در مسیر پرورش دانش آموزان خلاق است

کد خبر : ۱۳۰۶۹۶

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مثل جشنواره فیلم رشد، گامی اساسی در مسیر تربیت و پرورش دانش آموزان خلاق و به روز رسانی دانسته‌های آن‌هاست.

ایلنا: نماینده دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش وپرورش در جشنواره فیلم رشد گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مثل جشنواره فیلم رشد، گامی اساسی در مسیر تربیت و پرورش دانش آموزان خلاق و به روز رسانی دانسته‌های آن‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «لطف الله رجبی» در آیین اکران فیلم‌های جشنواره رشد در کانون جوانه‌های کاشان افزود: آموزش و پرورش، در راستای رسالت خود برای شناسایی استعدادهای نهفته در تمام نقطه‌های کشور، جشنواره‌هایی را اجرا می‌کند و دانش آموزان شهرستانی نیز به شایستگی توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند.

وی اظهار داشت: فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم رشد با رویکرد الگو سازی برای ساخت و تهیه آثار هنری توسط فرهنگیان، دانش آموزان و حتی مشارکت خانواده‌های آن‌ها، در شهرستان‌ها، اکران و نمایش داده می‌شود.

به گفته وی، فرهنگیان و دانش آموزان تمام نقاط کشور، با ساخت فیلم‌های مستند، انیمیشین و داستانی، می‌توانند ظرفیت‌های خود و مناطق محل سکونتشان را معرفی کنند.

وی بااشاره به مشارکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان کاشان در جشنواره‌های فرهنگی و هنری، گفت: تلاش جامعه فرهنگیان این شهرستان در تولید آثار هنری و اکران شایسته فیلم‌های جشنواره فیلم رشد، آبرومندانه و قابل تقدیر است.

رجبی افزود: با توجه مدیریت شایسته کانون‌های فرهنگی الزهرا و جوانه‌های کاشان در اجرای جشنواره فیلم رشد، در برنامه ریزی‌های سال آینده، سهمییه کاشان برای سالن‌های اکران نمایش افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرستان‌ها، گنج استعدادهای نهفته است و آثار تولید شده در این مناطق، صاحب فکر و اندیشه بوده و به طور قطع به دلیل نوآوری و خلاقیت، در حوزه‌های ملی و جهانی حرفی برای گفتن دارند.

نماینده دبیرخانه جشنواره فیلم رشد در اصفهان اظهار داشت: در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بیش از ۴۸ کشور و ۲۰ استان شرکت کردند که از مجموع یک هزار و ۵۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۷۰ اثر در بخش مسابقه‌ای حائز رتبه شدند.

رجبی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم رشد، از سوم آبان در سینما فلسطین تهران آغاز شد و از ۲۵ آبان تا چهارم دیماه، در دو سالن کانون جوانه‌ها و الزهرا کاشان آثار این جشنواره اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز