خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان در گفتگو با ایلنا:

باید تلاش کنیم تا زمینه اجرایی شدن پروژه آران و بیدگل به گرمسار فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۱۱

با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که از پروژه آران و بیدگل به گرمسار گرفته‌ام و به عنوان یکی از مصوبات در سفرهای احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق به اصفهان مطرح شده و قرار بوده که این پروژه عملیاتی بشود باید تلاش کنیم تا زمینه‌های اجرایی شدن این پروژه فراهم شود.

ایلنا: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که از پروژه آران و بیدگل به گرمسار گرفته‌ام و به عنوان یکی از مصوبات در سفرهای احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق به اصفهان مطرح شده و قرار بوده که این پروژه عملیاتی بشود باید تلاش کنیم تا زمینه‌های اجرایی شدن این پروژه فراهم شود.

«محمد علی طرفه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل از پروژ‌های آب، راه، راه آهن، ورزشگاه‌ها و خط مترو اصفهان به عنوان پروژ‌های مشکل دار و ناتمام استان اصفهان که در دولت احمدی‌نژاد عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده نام برد و گفت: اگر پروژه‌های مهمی که در بخش آ ب، راه، راه آهن، مترو و و رزشگاه‌ها که سالیان زیادی است دردولت گذشته شروع شده به بهره برداری رسیده بود خیلی از مشکلات استان اصفهان مرتفع شده بود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل مبنی بر اینکه چه موقع پروژه جاده گرمسار به آران و بیدگل علیرغم قولی که نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی داده بود که قرار بود ۶ ماه پبش عملیات اجرایی آن آغاز شود ولی تاکنون این وعده عملی نشده است، گفت: با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که از پروژه آران و بیدگل به گرمسار گرفته‌ام و به عنوان یکی از مصوبات در سفرهای احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق به اصفهان مطرح شده و قرار بوده که این پروژه عملیاتی بشود باید تلاش کنیم تا زمینه‌های اجرایی شدن این پروژه فراهم شود.

وی با تاکید بر فراهم نمودن اجرای عملیات پروژه جاده آران و بیدگل به گرمسار. گفت: باید پیگیری کنیم با توجه به تعهداتی که در مصوبات سفرهای استانی احمدی‌نژاد به استان اصفهان صورت گرفته مصوبات قبلی عملی شود تا بتوانیم این پروژ‌ها را اجرایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز