خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان خبر داد:

اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۱

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: امسال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دانشگاه کاشان و راه اندازی بنیاد کتاب مطهر این دانشگاه هزینه شده است.

ایلنا: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: امسال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های دانشگاه کاشان و راه اندازی بنیاد کتاب مطهر این دانشگاه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مجید منعم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانشجویان در راستای توسعه علمی حایز اهمیت دانست و افزود: سعی شده که با این میزان اعتبار، کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان در پنج کتابخانه دانشکده‌های علوم پایه، علوم انسانی، معماری و هنر، فنی مهندسی و بنیاد کتاب مطهر تامین شود.

وی به نقش بنیادی کتاب در شکوفایی و بالندگی افراد و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به مطالعه کتاب و کتابخوانی در افزایش بصیرت و دانایی افراد موثر بوده و موجب رشد فرهنگی و اخلاقی در جامعه می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانشجویان، کتاب‌ها باید به راحتی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در کتابخانه‌های دانشکده‌های این دانشگاه بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب وجود دارد.

منعم‌زاده، به راه اندازی بنیاد کتاب مطهر در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این کتابخانه که به همت خیر در این دانشگاه راه اندازی شده کتاب‌ها و منابع درسی و آموزشی مورد نیاز دانشجویان به صورت امانی به مدت یک ترم در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز