خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان در جلسه شورای ادارای این شهرستان:

سرکشی از خانواده معظم شهداء بدون رفع مشکلاتشان ضرورت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۶

اینکه مسئولین از خانوده معظم شهداء سرکشی و دیدنایی می‌کنند درحالی که اکثر آن‌ها مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و غیره دارند ضرورتی ندارد، لذا باید قبل از رفتن به منازل این عزیزان مشکلاتشان حل شده باشد.

ایلنا: امام جمعه کاشان گفت: اینکه مسئولین از خانوده معظم شهداء سرکشی و دیدنایی می‌کنند درحالی که اکثر آن‌ها مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و غیره دارند ضرورتی ندارد، لذا باید قبل از رفتن به منازل این عزیزان مشکلاتشان حل شده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «آیت الله عبدالنبی نمازی» عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که یا حضور معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشده بود ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مسئولین ادارات باید مردم را در صحنه سیاسی حفظ کنند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید جدی بر رفع مشکلات مردم در ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان گفت: تمام مسئولین در محدوده جغرافیایی شهرستان کاشان باید همت کنند تا هیچ مراجعه کننده‌ای ناراضی از ادارات خارج نشوند و هیچ درخواستی بیش از یک روز در ادارات بدون پاسخ نباشد.

امام جمعه کاشان با ابراز نگرانی از عدم توجه بعضی از مسئولین نسیت به عدم رفع مشکلات مردم و شهروندان کاشانی گفت: قابل قبول نبست اگر درخواست ارباب رجوعی در اطاق مسئولی برای مدت طولانی به روی زمین بماند.

نمازی با تاکید جدی بر رفع مشکلات خانواده معظم شهداء گفت: اینکه قرار است بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان طبق برنامه زمان بندی به اتفاق جمعی از مسئولین از خانوده معظم شهداء سرکشی و دیدن کند درحالی که اکثر آن‌ها مشکل اشتغال، ازدواج، مسکن و غیره دارند ضرورتی ندارد، لذا باید قبل از رفتن به منازل این عزیزان مشکلاتشان حل شده باشد.

وی ضمن اشاره به متفاوت بودن اعضای شرکت کننده در مذاکرات ۵ به اضافه یک گفت: با توجه به اینکه شرایط بسیار حساس و پیچیده است و آینده روشن نیست بنا براین باید مسئولین هوای مردم را داشته باشند.

امام جمعه کاشان با تاکید براینکه مسئولین باید در قبال مردم احساس مسئولیت کنند. گفت: ما خودمان را بدهکار مردم می‌دانیم لذا تا آنجا که شرح وظایف، آیین نامه‌ها و مقررات اجازه می‌دهد باید کار مردم را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز