خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در گفتگو با ایلنا:

در صورت اخذ مجوزهای لازم تا ۳ ماه آینده پروژه فاضلاب کاشان به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۱

اگر طبق برنامه زمان‌بندی مشخص شده مجوز‌های لازم داده شود تا سه ماه آینده پروژه فاضلاب کاشان به اتمام می‌رسد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفای کاشان گفت: اگر طبق برنامه زمان‌بندی مشخص شده مجوز‌های لازم داده شود تا سه ماه آینده پروژه فاضلاب کاشان به اتمام می‌رسد.

محمد رضا اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: در صورتی که دستگاه‌های مرتبط در اجرای پروژه فاضلاب کاشان مجوز‌های لازم را جهت تداوم این پروژه صادر نکنند ۳۰ ماه دیگر پروژه فاضلاب کاشان به اتمام نخواهد رسید.

وی عدم همکاری بعضی از دستگاه‌های اجرایی در اخذ مجوز‌های لازم را موجب کند شدن اجرای این پروژه دانست و گفت: از ۱۶ و نیم کیلومتری که که طی یک ماه و نیم گذشته می‌توانستیم کار کنیم به علت ندادن مجوزهای لازم ۲ و نیم کیلومتر کار شده است.

اسدی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه فاضلاب کاشان یکی از ساختارهای بسیار قوی را در شرکت آب و فاضلاب کاشان ایجاد کرده‌ایم گفت: شرکت آب و فاضلاب کاشان در اجرای پروژه فاضلاب این شهر در بین دستگاه‌های اجرایی به خاطر رعایت مسائل ایمنی در استان اصفهان رتبه اول را کسب کرده است.

وی تصریح نمود: به خاطر رعایت مسائل ایمنی در اجرای پروژه فاضلاب کاشان مسئول مخصوص این کار گذاشته‌ایم به طوری که با تمام پیمانکاران اجرای این پروژه جهت کنترل مسائل ایمنی نقاط حادثه‌خیز اجرای پروژه فاضلاب کاشان به طور هفتگی جلسه برگزار می‌کنند.

وی وجود یک سری مسائل و اتفاقات جزئی در اجرای یک پروژه‌ای با این ابعاد و بزرگی را طبیعی دانست و گفت: تمام عزم شرکت آب و فاضلاب کاشان بر این است که در اجرای پروژه فاضلاب کاشان بهترین مسائل ایمنی رعایت شود.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان ضمن تشکر و قدردانی از صبوری مردم کاشان، همراهی و همکاری کلیه مسئولین اجرایی شهرستان کاشان را در اجرای پروژه فاضلاب کاشان را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانطور که مردم خوب شهر کاشان در اجرای پروزه فاضلاب این شهر تاکنون با صعه صدر ما را در اجرای این پروژه همراهی کردند انتظارداریم تا پایان این پروژه همچنان ما را در این جهت یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز