خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مسابقات عکاسی:

آئین عزاداری کاشان در قاب عکس آسمان نقش می‌بندد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۰۰

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دومین مسابقه " عکس آسمان " با محوریت آئین عزاداری و فرهنگ شهروندی در سیمای شهر خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری دومین مسابقه «عکس آسمان» با محوریت آئین عزاداری و فرهنگ شهروندی در سیمای شهر خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ثبت میراثمعنوی آئین سوگواری و عزاداری سالار شهیدان، نهادینه کردن فرهنگ مردمان مومن این دیار با نگاهی به فرهنگ شهروندی و احیاء همیشگی مراسم‌های عزاداری در کنار زندگی اجتماعی و شهرنشینی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کاشان دومین مسابقه عکس آسمان را با داوری آقایان عباس شافعی، امیر مقامی و سعید استادیان از اساتید مجرب عکاسی برگزار می‌کند.

به گفته وی، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۸ آذر ماه به دبیرخانه دومین مسابقه عکس آسمان خیابان آیت الله کاشانی – کوی ملک آباد – فرهنگسرای معراج ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، سیمای شهر در محرم، شهروندان عزادار و نماز ظهر عاشورا، مشارکت هیأت در ارتقاء فرهنگ شهروندی، آسیب‌شناسی سیمای شهر پس از پخش نذورات و شهروندان کوچک و محرم از موضوعات این مسابقه ذکر کرد.

نادعلی گفت: شرکت برای عموم آزاد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ عکس در اندازه۳۰×۴۰ سانتی‌متر در قالب فایل با فرمت TiFF یا JPGبه دبیرخانه ارسال کند.

وی اذعان داشت: بعد از انتخاب آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط داوران، عکس‌های منتخب از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در نگارخانه‌های کاشان در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، در اختتامیه دومین مسابقه عکس آسمان به نفرات اول تا پنجم دیپلم افتخار همراه با جایزه نقدی اهداء و به صاحبان عکس‌های منتخب گواهی شرکت صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز