خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان در گفتگو با ایلنا:

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۷

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات به همراه همایش دو روزه راهکارهای بهینه سازی در سیستم سرمایشی و گرمایشی درشهرستان کاشان خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات به همراه همایش دو روزه راهکارهای بهینه سازی درسیستم سرمایشی و گرمایشی در شهرستان کاشان خبرداد.

«علی نطاقی» صبح پنج شنبه شانزدهم آباه سال جاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از تاریخ چهارم الی هشتم آذرماه سال جاری با همکاری کمیته برگزاری نمایشگاه‌ها و سازمان نظام مهندسی استان اصفهان و شهرستان کاشان در سایت موقت نمایشگاهی خیابان کارگر توسط شرکت گلریزان باستان کاشان تحت نظارت اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه علاقه مندان شرکت در این نمایشگاه فرصت دارند هرچه زود‌تر آمادگی خود را دراین نمایشگاه به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۴۰۹۰۳۳ اعلام نمایند گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات همایش نیز در این محل برگزار خواهد شد.

نطاقی تصریح نمود: ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز