خبرگزاری کار ایران

آسفالت بلوار ورودی برزک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۹

عملیات اجرایی آسفالت لاین دوم بلوار وردی شهر برزک با هزینه ای بالغ بر ۶.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰ ریال توسط شهرداری برزک آغاز شد.

ایلنا: عملیات اجرایی آسفالت لاین دوم بلوار وردی شهر برزک با هزینه‌ای بالغ بر ۶.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰ ریال توسط شهرداری برزک آغاز شد.

سرپرست شهرداری برزک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان این مطلب گفت با توجه به حادثه ساز بودن بلوار ورودی شهر و بهسازی تنها مسیر ورودی و اهمیت زیبا سازی آن برای شهروندان از زمان تأسیس شهرداری تاکنون طرح احداثبلوار ورودی در دستور کار شهرداری و شوراهای اسلامی شهر برزک بوده است.

حسین عبدی گفت: با توجه به اهمیت موضوع تا کنون بیش از ۱۱.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰ ریال جهت آزادسازی و زیر سازی بلوار ورودی توسط شهرداری هزینه شده است.

وی در ادامه ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل طولانی شدن عملیات اجرای آسفالت بلوار گفت: بر اساس توافق‌های فی مابین فرمانداری و اداره راه و شهرسازی مقرر شد پس از پایان عملیات زیرسازی بلوار توسط شهرداری، اداره راه و شهرسازی نسبت به آسفالت بلوار اقدام نماید، ولی متاسفانه اداره راه و شهرسازی نسبت به انجام تعهدات خود کوتاهی نموده و پروژه آسفالت بلوار را به صورت نیمه تمام رهانمود.

حسین عبدی در ادامه گفت: با توجه به خطر آفرینی عدم بازگشایی لاین دوم بلوارورودی شهر و ورود فصل سرما و از بین رفتن زیرسازی انجام شده، بانظر مساعد شورای اسلامی شهر مقرر شد شهرداری رأساً نسبت به انجام آسفات بلوار ورودی با هزینه‌های داخلی خود اقدام نماید.

سرپرست شهرداری در پایان با اشاره به تحمل هزینه سنگین ۶.۰۰۰. ۰۰۰.۰۰۰ ریالی آسفالت بلوار ورودی ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر و نیروهای خدوم شهرداری که علی رغم کمبود اعتبار و تحمل فشار مالی زیاد همچنان دغدغه خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند گفت: امیدواریم با بازگشایی بلوار ورودی شهروندان طعم خدمت رسانی به مردم را با تردد بی‌خطر در این بلوار مشاهده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز