خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان در گفتگو با ایلنا

چهارمین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون اداری، خانگی و لوستر در کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۰

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از برگزاری چهارمین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون اداری، خانگی و لوستر در این شهرستان خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از برگزاری چهارمین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون اداری، خانگی و لوستر در این شهرستان خبرداد.

«علی نطاقی» ظهر سه شنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: به منظور نزدیک شدن مصرف کننده به تولیدکنندگان، جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها، بالا بردن قدرت خرید مردم، حمایت از تولیدکنندگان محلی و کشوری و عرضه مستقیم انواع مبلمان دکوراسیون(اداری و خانگی) و لوستر به استناد مورخ بیست و یکم خرداد ماه سال جاری کمیته برگزاری نمایشگاهی کاشان با موافقت مجمع امور صنفی نمایشگاهی، چهارمین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون اداری، خانگی و لوس‌تر از بیست و پنجم الی بیست و نهم آذرماه سال جاری در سایت موقت نمایشگاهی خیابان کارگر توسط شرکت گلریزات باستان کاشان تحت نظارت اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره یه اینکه اجناس این نمایشگاه با ده الی ۲۵ درصد زیر قیمت‌های عرف بازار با کیفیت بسیار مناسب به خریداران عرضه خو اهد شد گفت: تمام شرکت کنندگان غرفه‌های این نمایشگاه از تولید کنندگان د اخلی کشوری و شهرهای اصفهان، تهران، قم، تبریز، کاشان و… هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز