خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان:

در صورت توقف پروژه فاضلاب کاشان، این شهرستان بهای سنگینی را می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۵

پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان در حالی برای شهرستان کاشان به مرحله اجرا گذاشته شده است که بسیاری از کلان شهرهای کشور از آن محروم هستند و در آرزوی اجرای چنین پروژه مهمی در شهرستان خود هستند

ایلنا: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان در حالی برای شهرستان کاشان به مرحله اجرا گذاشته شده است که بسیاری از کلان شهرهای کشور از آن محروم هستند و در آرزوی اجرای چنین پروژه مهمی در شهرستان خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در مراسم بازدید از پروژه فاضلاب شهری کاشان با اعلام این مطلب، جسارت اجرا کنندگان پروژه فاضلاب شهری کاشان را قابل تقدیر دانست و بر ضرورت اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان تأکید کرد.

«علیرضا جوادی» افزود: تمامی فعالیت‌های بهداشتی، زیست محیطی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… شهرستان کاشان امروز بر اساس اجرای پروژه ملی فاضلاب شهری کاشان تدوین و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی توافق بانک توسعه اسلامی برای اجرای این پروژه در شهرستان کاشان را، نشانه اهمیت این پروژه دانست و گفت: باید برای موفقیت در اجرای این پروژه عظیم که با چهار پیمانکار خارجی و ایرانی در حال اجراست همکاری و تعامل بیشتری با شرکت آب و فاضلاب کاشان داشته باشیم.

فرماندار کاشان با اشاره به اجرای همزمان سه پروژه فاضلاب شهری کاشان، قم و مشهد مقدس گفت: پروژه فاضلاب شهری کاشان نسبت به دو پروژه موازی دیگر در دو شهر قم و مشهد با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به سرعت در حال اجراست که در صورت توقف این پروژه، شهرستان کاشان باید بهای سنگینی را بابت توقف این پروژه بپردازد.

جوادی از شهرداری کاشان به عنوان صاحب ۳۵ درصد سهام پروژه فاضلاب شهری کاشان و یکی از سهام‌داران غیر دولتی این پروژه نام برد و افزود: بر اساس آخرین توافق با شهرداری کاشان، این نهاد سرمایه‌گذاری به صورت سهام را پذیرفته است.

وی در ادامه سرعت در اجرای پروژه فاضلاب شهری کاشان را برای موفقیت این پروژه مهم دانست و گفت: از شهروندان کاشانی انتظار می‌رود تا‌‌ همان گونه که تا کنون با صبر و شکیبایی در اجرای پروژه همکاری داشته‌اند در ادامه نیز همکاری خود را با شرکت آب و فاضلاب کاشان ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز