خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۱

۱۳ آبان ماه نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است.

ایلنا: ۱۳ آبان ماه نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان در پیام دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان که تصویر آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در کاشان ارسال شده به شرح ذیل است:

به مناسب سیزدهم آبان ماه؛ تداعی رویدادهای مهمی چون تسخیر لانهٔ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی و جانفشانی جمعی از دانش آموزان انقلابی است.

آنچه طی ۳۴ سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تثبیت کننده ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

ملت همیشه در صحنه ایران با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز ضمن تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان ثابت خواهد کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در ایرانیان زنده است.

اینجانب از آحاد دانشگاهیان دعوت می‌نمایم که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که در آستانه ماه محرم حسینی است با الهام از مکتب سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، بار دیگر بیعت خویش را با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام دارند.

دکتر عباس کتابی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز