خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی قهرمانی دانش آموزان کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۸

کارشناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی دانش آموزان این شهرستان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی دانش آموزان این شهرستان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خبر داد.

«علیرضا عابدی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: در این دوره از مسابقات یک صد و ۱۹ دانش آموز از مدارس شهرستان کاشان در ۲۸ وزن به رقابت پرداختند که به نفرات اول تا سوم هر وزن حکم قهرمانی و مدال اهدا شد و نفرات اول در مسابقات استان شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، رسول لطفی، محمد زوارعلی اکبر، مهدی نصرالله، رضا جمشیدی فر، محمد رضا جمالی، محمد بژه، امیرعباس محمدی امین، علی اصغر یادگاری و حسین محمدی در نه وزن رده نونهالان رتبه‌های اول را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در وزنهای دهگانه رده نوجوانان، ایوب روحی، محمدجواد کدخدا، محمدرضا اربابی، مسعود عرب نیاسر، وحید عامری، محمدحسین آذوغ، محمدحسین رخشان، داود خدمتیان، ابوالفضل حاجی‌زاده و رسول جویپا مقام اول را به دست آوردند.

عابدی گفت: علیرضا توکلی، سینا مرادی، حمیدرضا چشمه سفیدی، محمدصالح هلی، محمدصادق سیاحی، محمدصادق غلامی، حسن احسانی و علیرضا محمدی مقام اول در هشت وزن رده جوانان را کسب کردند.

کار‌شناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: مسابقات کشتی دانش آموزان مدارس کاشان به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز در روز جمعه ۱دهم آبان در سالن ورزشی پوریای ولی با همکاری هیات کشتی شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز