خبرگزاری کار ایران

رئیس بخش برنامه ریزی سازمان نقشه برداری کشور ژاپن:

در ایران فرهنگ ها با یکدیگر ترکیب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۳۰

رئیس بخش برنامه ریزی سازمان نقشه برداری کشور ژاپن، از ایران به عنوان یکی از نقاط کامل، جذاب و دیدنی یاد کرد.

ایلنا: رئیس بخش برنامه ریزی سازمان نقشه برداری کشور ژاپن، از ایران به عنوان یکی از نقاط کامل، جذاب و دیدنی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان دکترهیروشی موراکامی(Dr. Hiroshi Murakami) در حاشیه بازدید یکروزه خود در باغ موزه فین کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: ایران در مرکزی قرار گرفته که فرهنگ‌ها با یکدیگرترکیب شده و تقابل بسیار خوبی را مردم ایران طی این تاریخ دارند.

وی، به حفظ آثار و بناهای تاریخی کاشان در ترکیب و تلفیقی از تاریخ اشاره کرد و افزود: از تاریخ بزرگ و قدیمی کاشان متحیر شدم، آثاری ۸ هزار سال را دیدم و اینکه چگونه هنوز چون کوه استوارباقی مانده و به خوبی از آن نگهداری می‌شود و ایران یک تاریخ بسیار قدیمی دارد.

دبیر اجلاس UN - GGIM - AP در ادامه از زیبائی‌ها، جاذبه‌ها وآثار تاریخی کاشان اظهار خرسندی و رضایت کرد و گفت: مردم ژاپن باید بدانند ایرانی‌ها چگونه زندگی می‌کنند وایران یکی از بهترین نقاط جذاب و دیدنی است که ارزش دیدن دارد.

دکترهیروشی موراکامی تاکید کرد: حفظ آثار تاریخی و ارزش گذاشتن به تاریخ ایران برایم هیجان انگیز‌ترین نکته در این سفر یکروزه است.

به گفته وی، کشور ژاپن یک تاریخ گسترده‌ای دارد که در مقایسه با ایران نیست و اطلاعات ایران در ژاپن مقداری محدود است چنانچه خبر‌ها در رسانه‌های ژاپن متعصبانه است و به نکات کامل نمی‌پردازند مثلا تظاهرات و شورش‌ها را نشان می‌دهند که مطمئنا کامل و جامع نیست.

گفتنی است: ۵۰ نفر از میهمانان خارجی کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در حاشیه دومین نشست کمیته جهانی سازمان ملل متحد در زمینه مدیریت اطلاعات مکانی برای منطقه آسیا و اقیانوسیه از آثار و ابنیه تاریخی کاشان دیدن کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز