خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل:

حوزه مقاومت بسیج امام محمدباقر(ع) در شهر سفید شهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۳

مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج امام محمدباقر(ع) در شهر سفید شهر با حضور امام جمعه این شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر سفید شهر و جمعی از مسئولین محلی در مسجد جامع سفید شهر برگزار شد.

ایلنا: مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج امام محمدباقر(ع) در شهر سفید شهر با حضور امام جمعه این شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر سفید شهر و جمعی از مسئولین محلی در مسجد جامع سفید شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در این مراسم ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر زارع ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم گویی به حاضرین به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و نظم را یکی از شاخص‌های مهم بسیج دانستند.

در ادامه سرهنگ کسایی زادگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: برای اینکه اینکه وظیفه­ی خود را بشناسیم باید متصل به ولایت باشیم. در روز غدیر صحابی بزرگ رسول ا… حضور داشتند، مجاهدان در حال حاضر جنگ، عابدان شب زنده دار هم بودند ولی به وظیفه خود عمل نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به اینکه: اگر غدیر را درک کنیم منتظران واقعی مهدی(عج) موعود هستیم گفت: در انتظار ماندن حضرت مهدی(عج) فقط خواندن دعای فرج نیست.

وی در ادامه وظیفه سازمان بسیج در تمام بلاد اسلامی را شناخت ولایت و رهبری دانستند. و گفت: مسئولیت پایگاه بسیج ساختن جامعه اسلامی است و بسیجیان باید باید پایبند به حضور در مراسم های مذهبی مختلف و نمازجمعه باشند.

کسایی زادگان مردم سفیدشهر را مردمی ولایتی، اهل مسجد، دیندار، اهل غدیر و عاشورایی خواندند و توصیه شرکت در نمازجمعه و جماعت و پایگاههای بسیج نمودند تا معرفت خود را به ائمه اطهار نشان دهیم و جامعه از کج‌روی‌ها نجات یابد.

وی همچنین از امام جمعه سفید شهر خواست به بسیج و حلقه های صالحین عنایت بیشتری داشته باشند.

در ادامه سروان پاسدار «محسن مهرآبادی» بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام باقر(ع) سفید شهر معرفی و خواستار همکاری و هماهنگی بسیجیان و مسئولین شهر در پیشبرد برنامه های بسیج با وی شدند.

در پایان مراسم محل استقرار حوزه بسیج امام محمد باقر(ع) با حضور خانواده معظم شهیدان و مدعوین حاضر در جلسه افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز