خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اعتلا و تعمیق تربیت اسلامی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

شرکت ۱۸ هزار دانش‌آموز کاشانی در مسابقه تصویرسازی و نگارش ادبی واقعه غدیرخم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۱

دبیر ستاد اعتلا و تعمیق تربیت اسلامی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: ۱۸ هزار دانش آموز این شهرستان در مسابقه تصویر سازی و نگارش ادبی واقعه غدیر خم شرکت کردند.

ایلنا: دبیر ستاد اعتلا و تعمیق تربیت اسلامی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: ۱۸ هزار دانش آموز این شهرستان در مسابقه تصویر سازی و نگارش ادبی واقعه غدیر خم شرکت کردند.

«مهدی اشرف کاشانی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با هدف تبیین واقعه غدیر خم با شعار «عید غدیر، بزرگ‌ترین عید ما» برای گروه سنی کودکان دوره ابتدایی و پیش دبستانی با استفاده از ابزار هنر برگزار شد.

به گفته وی، در اجرای این مسابقه، شش هزار پوسترنشریه دیواری، در اندازه‌های ۶۰ سانتی متر در ۴۵ سانتی متر توزیع شد که دانش آموزان در گروه‌های سه نفری نسبت به تکمیل آن اقدام کردند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان، در فرصت یک هفته، تحقیق و مطالعه در کتاب‌های مربوط به واقعه غدیر و مشاوره‌های اعضای خانواده و مربیان مدرسه، برداشت خود را در قالب نوشته و نقاشی ارائه کردند که این آثار پس از داوری، از سه اثر در هر مدرسه تقدیر خواهد شد.

وی تاکید کرد: حقیقت واقعه غدیر، به عنوان اصلی که تکمیل کننده دین در قرآن مورد تایید قرار گرفته است، باید برای همه افراد جامعه تبیین شود و اجرای چنین برنامه‌هایی، برای گروه سنی کودکان می‌تواند اثربخش و اثرگذار باشد.

دبیر ستاد اعتلا و تعمیق تربیت اسلامی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع غدیر در مدارس، توزیع ویژه نامه حکایت غدیر، ویژه دانش آموزان دوره دبیرستان از دیگر برنامه‌های این ستاد به مناسبت عید غدیر خم بود.

اشرف افزود: برگزاری مسابقه کتاب خوانی، با مشارکت فرهنگیان، از جمله برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر در مدیریت آموزش و پرورش کاشان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز