خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان:

توسعه علمی مرهون مشارکت خیرین آموزش عالی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۴۷

رشد علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه‌هاست.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان گفت: رشد علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان عباس کتابی در مراسم افتتاح طرح‌های آموزشی و خدماتی دانشگاه کاشان، از تلاش و مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی کمک آموزشی و رفاهی این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: در عرصه کالبدی ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی از سال گذشته به مجموعه فضاهای این دانشگاه افزوده شده است.

وی به رتبه نخست مشارکت خیرین این دانشگاه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین گرانقدر علاوه بر کمک به توسعه فضاهای کالبدی در توسعه فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه نیز نقش به‌سزایی داشته‌اند.

وی به ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و گفت: بنیاد نخبگان سعیدی که به همت برداران سعیدی تاسیس شده از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی نخبگان حمایت و زمینه شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان علمی و فناوری از طریق ارائه کمک‌ها و خدمات حمایتی مادی و معنوی به نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان را فراهم می‌آورد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: بنیاد کتاب مطهر نیز که به همت افراد نیکوکار مرتضی هاشمیان و مهدی کتابچی تاسیس شده در راستای تامین کتاب مورد نیاز برای دانشجویان و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی تاسیس شده است.

رئیس دانشگاه کاشان، توسعه علمی را مایه مباهات و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در تمامی عرصه‌ها به خصوص نظام مدیریتی پیشرفت داشته باشیم بایستی از طریق علم و فناوری صورت پذیرد.

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با قدردانی از کمک خیرین در توسعه فضاهای علمی افزود: شما خیرین باید خدا را شاکر باشید که رافت خود را در ضمیر شما متجلی کرده است.

فهیمی تبار خاطر نشان کرد: افرادی که سرمایه خود را در راستای ارتقاء علمی و انسانیت اهدا می‌کند اجر و سعادت اخروی را پاداش خواهند گرفت.

وی سخی بودن را یکی از صفات بارز انسان دانست و گفت: خدواند انسان سخاوتمند را هدایتگری و او را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

فهیمی تبار، علم را یکی از ابزارهای حیات انسانی برشمرد و اظهار داشت: جهل انسانیت را دفع و نابود می‌سازد.

در این مراسم به جمعی از خیرین الواح تقدیری از سوی معاون اداری مالی و توسعه منابع و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهدا شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز