خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با ایلنا:

اشتغال و معیشت مردم اساسی‌ترین مشکل مردم نطنز، بادرود و قمصر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۰

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر مهمترین مشکل اساسی در شهرستان نطنز و بادرود را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین باید برای رفع این معضل اساسی تمهیدات جدی را بیاندیشند.

ایلنا: نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر مهم‌ترین مشکل اساسی در شهرستان نطنز و بادرود را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین باید برای رفع این معضل اساسی تمهیدات جدی بیاندیشند.

«محمد فیروزی» در حاشیه دیدار با روسای بنیاد مسکن و اداره بهزیستی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با تشریح پیگری اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر طی مدت زمان نمایندگی‌اش در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری اصلاح طرح هادی، تکمیل اسفالت معابر، لوله گذاری، لایروبی قنوات، گازرسانی به مزارع، اجرای کانال‌ها و طرحهای آبرسانی به روستاهای شهرهای نطنز، بادرود و قمصراز مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی یک و نیم سال گذشته بوده است.

فیروزی با بیان اینکه در حوزه وزارت راه و شهرسازی تلاش کردیم تا اعتباراتی برای رفع نقاط حادثه خیز بگیریم، برق رسانی به اماکن روستایی و شهری، کمک به تقسیمات کشوری شهر جوشقان قالی و کامو در بخش قمصر و احداثو راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نطنز با توجه به حجم بالای نیروهای تحت پوشش تامین اجتماعی دراین شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده دراین مدت عنوان کرد و گفت: پیگیری تکمیل بیمارستان فاطمیه بادرود، کمک به اورژانس حاتم الانبیاء نطنز و تکمیل جاده بادرود به کاشان در دوره نمایندگی‌اش در این منطقه بوده است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار بسیار بالا برای ایجاد زیرساخت‌های آستان مقدس امام‌زاده آقا علی علی عباس به خاطر زائر پذیری این امام‌زاده خبرداد و گفت: سعی ما براین بوده تا امامزاده آقاعلی عباس به یک مجموعه توریستس فرهنگی تبدیل شود.

وی پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان نسبت به زمان تغییر مدیریت‌ها در سطح استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت موجود کشور زیاد تغییر مدیریت‌ها به نفع کشور نیست.

«فیروزی» تصریح نمود: پس از اینکه معاونت‌های استاندار اصفهان مشخص شود فرمانداران شهرستان‌های این استان نیز معرفی خواهند شد.

«محمد فیروزی» در پاسخ به این سوال که چه زمانی فرماندار شهرستان نطنز معرفی خواهد شد گفت: هنوز در این رابطه تصمیمی گرفته نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز