خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان در گفتگو با ایلنا:

دانشگاه کاشان آمادگی انتقال ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی به شوراهای شهر را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۴

رئیس دانشگاه کاشان از آمادگی این دانشگاه برای انتقال ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی به شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شمال استان اصفهان جهت توسعه خدمات شهری خبرداد.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان از آمادگی این دانشگاه برای انتقال ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی به شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شمال استان اصفهان جهت توسعه خدمات شهری خبرداد.

«عباس کتابی» در حاشیه برگزاری نخستین همایش چشم انداز‌ها و چالش‌های مدیریت شهری در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، هدف از برگزاری این همایش را انتقال ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان را درجهت استفاده از فرصت‌ها و ظرفیتی‌های شورا‌ها در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه کاشان ظرفیتهای بسیار فراوانی در بخشهای آموزشی و پژوهشی دارد با برگزاری این همایش این فرصت به وجود آمد تا در قالب این همایش مجموعه‌ای از اعضای شورای شهر منطقه شمال استان اصفهان حضور پیدا کنند تا بتوانیم در قالب بحثهای آموزشی از تجربیات صاحب نظران استفاده کنیم تا نقطه شروعی باشد تا بتوانیم این هماهنگی و هم افزایی را در قالب فعالیتهای مشترک آموزشی و پژوهشی داشته باشیم.

رئیس برگزاری نخستین همایش چشم انداز‌ها و چالش‌های مدیریت شهری در دانشگاه کاشان تصریح نمود: پتانسیل بالای علمی پژوهشی این دانشگاه با بیش از ۷۵۰۰ نفر دانشجو، ۳۰۰ عضو هیئت علمی و تعداد زیادی دانشجوی تحصیلات تکمیلی قابلیت‌های بسیار خوبی را در جنبه آموزشی و پژوهشی دراین دانشگاه به وجود آورده است.

وی موفقیت در هر عرصه‌ای را متضمن فعالیتهای علمی دانست و گفت: اگر توسعه شهری بخواهد پایدار باشد حتما باید با مفاهیم علمی صورت بگبرد، لذا دانشگاه کاشان از جنبه خدمات آموزشی و پژوهشی می‌تواند خدمات بسیار خوبی را به منطقه به ویژه به اعضای شورای شهر انتقال دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز