خبرگزاری کار ایران

در پی برخورد دو تریلر در ابتدای اتوبان کاشان - نطنز اتفاق افتاد؛

کشته و زخمی شدن ۴ نفر / حریق گسترده ناشی از تصادف

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۰

ظهر امروز یک دستگاه تریلر پس از انحراف از مسیر و برخورد با یک تریلر دیگر در ابتدای اتوبان کاشان - نطنز باعثتصادف و آتش سوزی شد.

ایلنا: ظهر امروز یک دستگاه تریلر پس از انحراف از مسیر و برخورد با یک تریلر دیگر در ابتدای اتوبان کاشان - نطنز باعثتصادف و آتش سوزی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان درباره این حادثه گفت: مقارن ساعت ۱۰:۵۰ سه شنبه(۲۳ / ۷ / ۹۲) حریق دو دستگاه تریلر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده که مامورین سازمان بدون فوت وقت و با سریع‌ترین واکنش خود را به محل حادثه رساندند.

«روح الله فدائی» بیان کرد: یکی از خودرو‌ها پس از انحراف از مسیر و برخورد با گاردریل وارد لاین مخالف شده و با یک دستگاه تریلر دیگر به شدت برخورد کرده و بلافاصله منجر به آتش سوزی دو خودرو شده که به علت گستردگی، حریق به کابین دو راننده نیز سرایت و آتش سوزی گسترده‌ای را ایجاد کرد. راننده و کمک راننده یکی از تریلر‌ها به علت شدت حادثه و آتش سوزی در دم جان دادند و دو سرنشین دیگر خودرو، دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: ۵ دستگاه خودرو اطفای سنگین و دو خوردو پشتیبانی آتش نشانی از ایستگاههای شماره ۱،۲ و ۴ سازمان جهت مهار حریق به محل اعزام شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز