خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفتگو با ایلنا:

بهترین راهنما و الگو برای جوانان و نسل کنونی عمل نمودن به وصیت نامه شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۶

آنچه که باعثاستمرار اسلام شده است بزرگداشت شهدای کربلا و در ادامه آن شهدای اسلام، شهدای اهل بیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

ایلنا: امام جمعه کاشان گفت: تنها عاملی که می‌تواند که موجب استمرار راه توحید و ولایت باشد برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا در شهر‌ها و روستاهای سراسر کشور است.

«آیت الله عبدالنبی نمازی» در حاشیه برگزاری یادواره سردار شهید علی آزادپور، فرماندهان و ۳۰ شهید محله ولیعصر شهرستان آران و بیدگل همراه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای غرفه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل، عمل نمودن به وصیت نامه شهداء را بهترین راهنما و الگو برای جوانان و نسل کنونی دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست، برگزاری چنین یادوارهایی می‌تواند تداوم دهنده راه این عزیزان و استحکام اسلام باشد.

وی با بیان اینکه براساس سنت الهی که در فرهنگ شیعه از سال ۶۱ قمری بیان شده که بزرگداشت عاشورا همه ساله باید برگزار شود گفت: آنچه که باعثاستمرار اسلام شده است همین بزرگداشت شهدای کربلا و در ادامه آن شهدای اسلام، شهدای اهل بیت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه عامل ادامه و استمرار راه توحید و ولایت برگزاری کنگره و بزرگداشت شهداء در شهر‌ها و روستاهای سراسر کشور است: براساس توصیه امام راحل که فرمودند وصایا و نامه‌های شهداء را بخوانید به خاطر این بوده که شهداء یک شبه راه ۵۰ ساله را طی کردند و نزد پروردگار متعال جایگاه خاصی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز