خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری جشنواره کودک و نوجوان؛

بادبادک ها در آسمان کاشان به پرواز در آمدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۵

به مناسبت هفته کودک و نوجوان و همزمان با یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان، مسابقه پرواز بادبادک­ها به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و با همکاری شرکت آبفای کاشان پنج­شنبه شب ۱۸مهر ماه در پارک بزرگ این شهر برگزار شد.

ایلنا: به مناسبت هفته کودک و نوجوان و همزمان با یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان، مسابقه پرواز بادبادک­‌ها به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و با همکاری شرکت آبفای کاشان پنج­شنبه شب ۱۸ مهر ماه در پارک بزرگ این شهر برگزارشد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان درحاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری برگزار کنندگان این مراسم باشکوه گفت: در این مسابقه کودکان و نوجوانان مقاطع ابتدایی و راهنمایی با ساخت بادبادک‌های دست­ساز خلاقیت خود را به آزمون گذاشته و با به پرواز در آوردن آن مهارت خود را به نمایش می‌­گذارند.

به گفته وی، مسابقه پرواز بادبادک­‌ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می‌­گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در طبیعت را داشته باشند و ورزش­‌ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

وی، توسعه ورزش­ و تفریحات سالم به همراه گسترش روحیه همکاری گروهی و ایجاد نشاط روحی را از جمله دلایل برگزاری مسابقه پرواز بادبادک­‌ها برشمرد.

مدیر فرهنگ­سرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز یادآور شد: در این مسابقه از سوی هیأت داوران بهترین بادبادک­‌ها از لحاظ ساخت و طراحی، رنگ آمیزی، شکل و ابعاد، بالا‌ترین ارتفاع پرواز و طول زمان پرواز شناسایی و به افرادی که ارائه دهنده بهترین بادبادک­‌ها باشند جوایزی اهداءخواهد شد.

شفافی، اجرای موسیقی سنتی، مسابقه پرواز بادبادک­‌ها، مسابقه حضوری، نمایش­های کودکانه و ده­‌ها برنامه فرهنگی و هنری را از جمله ویژه برنامه‌های یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان ذکر کرد وگفت: در یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان شرکت کنندگان ضمن حضور در مسابقه پرواز بادبادک‌ها با عنوان «دوران کودکیمان را با بادبادک زنده کنیم» در جشن کودک و نوجوان نیز حاضر می‌شوند.

در ادامه این مراسم «علی هاشمی طاهری» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم با مثبت ارزیابی نمودن این مراسم گفت: هرچند فضای برگزاری این مراسم زیاد مناسب نیست وموجب ناراحتی والدین وفرزندانشان شده، ولی امیدواریم حداقل بتوانیم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کاشان مکان مناسبی را برای برگزاری چنبن مراسمی تاسیس نماییم.

شایان ذکر است درحالی به مناسبت هفته کودک و نوجوان و همزمان با یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان، مسابقه پرواز بادبادک­‌ها و جشنواره کودک و نوجوان شب گذشته به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در پارک بزرگ این شهر یا حضور رسول‌زاده نایب رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد که کودکان و خردسالان به اتفاق والدین خود براساس دعوت قبلی از ساعت ۱۵ در این مکان حضور یافته بودند که به علت مناسب نبودن فضای مراسم به شدت موجب ناراحتی آن‌ها شده بود به طوری که کنترل جمعیت نیز غیر قابل کنترل شده بود.

درحالی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آیت الله کاشانی این شهر در چند قدمی این پارک بود، مشخص نیست چرا این مراسم در آنجا برگزار نشد تا ضمن اینکه جمعیت قابل کنترل باشد خانواده‌ها نیز بتوانند به راحتی به اتفاق فرزندان خود حضور یابند، از طرفی چرا شورای اسلامی دوره‌های مختلف شهر کاشان ساخت مکان مناسبی را دراین پارک برای اینگونه مراسم‌ها به تصویب نرسانده‌اند تا شهرداری اقدام به ساخت آن نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز