خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان:

وجود جریان اعتدال در کاشان موقتی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۲

دولتی که با پشتوانه آیت الله هاشمی توانست به جلب آراء مردم بپردازد عرصه خودنمایی دشمنان هاشمی نیست.

ایلنا: دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان گفت: وجود جریان اعتدال در کاشان جریان موقتی نبوده، مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی در سال‌هایی که به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان فعالیت داشتند منش و روش رویکرد اعتدالی را برای این منطقه مستحکم ساختند و بذر اعتدال را به ثمر رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «علی فلاحیان» در مراسم بازگشایی حزب اعتدال و توسعه شهرستان ویژه کاشان در جمع فعالان ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری دکتر روحانی و حزب توسعه و اعتدال گقت: «زنده یاد آیت الله سید مهدی یثربی» و مدیرانی که در مکتبش رشد می‌کردند نگاه اعتدال داشتند و دورانی را که امروز مردم به نام دورن طلایی در کاشان یاد می‌کنند ایشان ساختند.

فلاحیان وادقانی حمایتهای بی‌وقفه و متقابل آیت الله یثربی و آیت الله هاشمی رفسنجانی از یکدیگر را موجب استحکام اعتدال و توسعه حقیقی دراین منطقه دانست و گفت: علاقه و دوستی بین آیت الله یثربی و آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره وجود داشت و ذره‌ای کاسته نشد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان تصریح نمود: علیرغم اینکه تریبون‌های رسمی کاشان با موج تحریم‌ها و حملات خود به شناسنامه و استوانه انقلاب یعنی(یثربی) همراه شده بودند اما در بستر این منطقه امروز آیت الله هاشمی با نصیحت پدرانه آموزه تدبیر حقانیت الهی را که خداوند صابران را به عطای نیک وعده داده است نشان دادند.

وی با بیان اینکه با مردم بودن با مردم خندیدن، گریستن و پیگیری مجاهدانه مطالبات مردم و اقدام ایثارگرایانه در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تصویر چهره مردمی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در پیش روی تاریخ قرار داد گفت: هاشمی رفسنجانی پس از نیم قرن مبارزه و خدمت ذره‌ای از راه امام، حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب و مواضع مردم کوتاه نیامد.

وی گفت: دولتی که با پشتوانه آیت الله هاشمی توانست به جلب آراء مردم بپردازد عرصه خودنمایی دشمنان هاشمی نیست.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان با تاکید براینکه از دولت دکتر روحانی می‌خواهیم تا روند تغییرات در عرصه مدیریتی کشور را در بسیاری از حوز‌ها تقویت کنند تا موجب یاس و ناامیدی مردم نشود گفت: اگر قرار است جریان اعتدال در این شهرستان و سایر مناطق کشور ریشه و عمق گیرد بدون مدیران حامی اعتدال این امر شدنی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز