خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

تعامل شهرداری و شورای شهر کلید حل مشکلات شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۹

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از شهر کاشان با عنوان شهری با پیشینه مذهبی و تاریخی با قدمت هفت هزار ساله یاد کرد و گفت: کاشان همواره در طول تاریخ مورد توجه همگان و خاستگاه علما، دانشمندان و اندیشمندان بوده است.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از شهر کاشان با عنوان شهری با پیشینه مذهبی و تاریخی با قدمت هفت هزار ساله یاد کرد و گفت: کاشان همواره در طول تاریخ مورد توجه همگان و خاستگاه علما، دانشمندان و اندیشمندان بوده است.

علی رسول‌زاده در گفتگوبا خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: در سند چشم انداز ۱۴۰۴ کاشان به عنوان شهری منسجم، هوشمند، خلاق، دانایی محور، جذاب برای زندگی و مطابق با هویت اسلامی یاد شده است که در این راستا توسعه همه جانبه این شهر خواسته اصلی مردم شهید پرور کاشان است.

به گفته وی، اعضای شورای اسلامی شهر با یکدیگر در خصوص رفع مشکلات و نواقص و کمک به مجموعه شهر و شهرداری و حفظ حقوق کلیه شهروندان هم پیمان شده‌اند و در این مسیر با هیج شخص، فرد و گروهی تسامح ندارند.

وی در خصوص فرآیند انتخاب شهردار گفت، شورای اسلامی شهر، جلسات متعدد و فرصت کافی در اختیار همه کاندیدا‌های تصدی پست شهردار قرار داد و این افراد نیز برنامه‌های خود را در جلسات شورا مطرح کردند و نهایتا پس از برگزاری ۱۰ جلسه مهندس محمد ناظم رضوی با کسب ۹ رای موافق، موفق به کسب اکثریت آراء شدند.

وی افزود: کمیسیون‌های شورا نیز تشکیل شده و کمیسیون‌های اقتصادی و فرهنگی فعال شده‌اند.

وی با اشاره به ۴۰۰ نوع خدمات مختلف شهرداری گفت: به دلیل ارتباط مستقیم بین خدمات متنوع شهرداری و زندگی روزمره مردم، طبیعتا انتظارات مردم از این نهاد به مراتب بیشتر از سایر نهاد‌های شهری است لذا علیرغم مشکلات متعدد باید اقدامات اساسی در حوزه‌های مختلف شهری نظیر شهرسازی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و به ویژه حوزه عمرانی انجام شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه ایجاد توسعه پایدار و همه جانبه شهری نیازمند عزمی راسخ و تعامل سازنده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر است تصریح کرد: استفاده از نظرات و تجربیات همه متخصصان، به ویژه پرسنل شهرداری و همچنین شهروندانی که دل در گرو شهری آباد دارند در راستای تحقق برنامه‌های پیش رو حائز اهمیت است.

رسول‌زاده در ادامه گفت: در راس برنامه‌های این شورا استفاده از رهنمود‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و همچنین نماینده معزز ایشان حضرت آیت اله نمازی و تعامل با دولت محترم و همچنین توجه به اسناد بالادستی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر هیچ گفت‌و‌گوی پنهانی در شورا ندارند و بنا داریم کلیه مطالب را بصورت دوره‌ای و شفاف از طریق سخنگوی شورا شهر به اطلاع مردم شریف شهر کاشان برسانیم.

رسول‌زاده در پایان در خصوص نحوه ارتباطات مردمی با شورای اسلامی شهر گفت: امکان ارتباطات مردمی به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی شورای اسلامی شهر با آدرس www. Kashanshora. ir امکان پذیر است لذا شهروندان می‌توانند از طریق صندوق الکترونیکی شورای اسلامی شهر با اعضای شورا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز