خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

امامزاده سلطانعلی ودیعه پیامبر در سرزمین کاشان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۵

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، با اشاره به بمب‌گذاری‌های اخیر در عراق و پاکستان طراح آن آن را استکبار جهانی دانست و گفت: هدف استکبار تقسیم پنج کشور عربی یمن، عربستان، سوریه، لبنان و عراق به ۱۴ کشور عربی است.

ایلنا: نماینده ولی‌فقیه در کاشان، با اشاره به بمب‌گذاری‌های اخیر در عراق و پاکستان طراح آن آن را استکبار جهانی دانست و گفت: هدف استکبار تقسیم پنج کشور عربی یمن، عربستان، سوریه، لبنان و عراق به ۱۴ کشور عربی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: موفقیت حضور هیئت ایرانی و دولتمردان جمهوری اسلامی در سازمان ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و همگان بر موفقیت جمهوری اسلامی در این صحنه بین‌المللی اذعان کردند.
وی اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را ناشی از عصبانیت مقامات این رژیم از شکست در عرصه دیپلماسی قلمداد کرد و گفت: به عقیده تحلیگران پیروز و فاتح نهایی این نبرد دیپلماتیک جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.
امام جمعه کاشان، با اشاره به سفر سراسیمه نتانیاهو به نیویورک بیان داشت: این مقام رژیم صهیونیستی در این دیدار خواهان برخورد با جمهوری اسلامی می‌شود و اوباما هم تنها پاسخ نخ‌نمای سال‌های اخیر یعنی پرونده نظامی روی میز است را به وی می‌دهد.
نمازی همچنین با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا مبنی بر عقیده ۷۴ درصد مردم این کشور به حق مسلم ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نشانه پیروزی دیپلماسی جمهوری اسلامی در بین ملت‌ها دانست.
وی همچنین تصمیمات مقامات غربی کشورهایی نظیر انگلستان و بلژیک را در مقابله با حجاب نشانه ترس دولتمردان یان کشور‌ها از گسترش فرهنگ اسلام در جوامع خود قلمداد کرد.
خطیب نماز جمعه کاشان همچنین با اشاره به بمب‌گذاری‌های اخیر در عراق و پاکستان طراح آن آن را استکبار جهانی دانست و گفت: هدف استکبار تقسیم پنج کشور عربی یمن، عربستان، سوریه، لبنان و عراق به ۱۴ کشور عربی است.
نمازی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تقدیر از حضور مردم خطه کاشان و توابع درمراسم قالیشویان امسال به تبیین جایگاه آن حضرت پرداخت و نحوه روانه شدن ایشان به سمت منطقه فین و همچنین شهادت این امامزاده بزرگوار را نیز بیان کرد.
نمازی با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران، افسران و سربازان این نهاد بر جدیت و اهتمام بیشتر آن‌ها در برقراری نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.
وی همچنین روز آتش‌نشانی را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت و برای ایثارگران جان‌باخته این حرفه آرزوی مغفرت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز