خبرگزاری کار ایران

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

مدیریت وقت از مهمترین اصول دانشجویی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۳

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیریت وقت و زمان را از مهمترین اصول دوران دانشجویی عنوان کرد.

ایلنا: مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیریت وقت و زمان را از مهمترین اصول دوران دانشجویی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فاطمی راد در نشست صمیمی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دانشجو باید برای هر لحظه از وقت خود هدفی داشته باشد تا زندگیش هدفمند باشد.

وی، صرف وقت بیشتر با انتخاب شیوه مناسب جهت مطالعه، تحقیق و پژوهش، تعادل در رفتار، اهمیت به تحصیل، تدوین برنامه زندگی، ارتباط با خدا و جلب رضایت خداوند و تلاوت روزانه قرآن را از ضروریات دوران تحصیل در دانشگاه برشمرد.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: خیلی از افراد به محض ورود به دانشگاه با توجه به وجود آزادی و عدم احساس نظارت، دچار غفلت می شوند و این امر در روند زندگی دانشجویی تأثیر به سزایی به جا می گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی راد با اشاره به تشکیلات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، وظیفه اصلی این نهاد را هدایت و راهنمایی امور مذهبی در دانشگاه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل جمشیدی، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای جلسه نیز به معرفی پرسنل، امکانات موجود در این نهاد و کانون های وابسته به این نهاد از جمله کانون نماز(هیئت عشاق الولایه)، قرآن و عترت، جوان و اندیشه، کانون مطالعات سیاسی و تیم سایبری(رسانه مکتوب و مجازی) پرداخت و از دانشجویان حاضر در جلسه خواست با عضویت و همکاری در این کانون ها، در فعالیت ها و برنامه های نهاد رهبری شرکت کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم دبیران کانون های وابسته به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به معرفی کانون ها و فعالیت های خود پرداختند.

گفتنی است این برنامه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار و در ابتدای مراسم به دانشجویان جدیدالورود بسته فرهنگی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز