خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

گلزار شهداء شهرستان آران و بیدگل غباروبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۶

اجرای مراسم غبار روبی گلزار شهداء همراه با اجرای تور دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهداء امامزاده هادی(ع) و گلزار شهداء امامزاده هلال ابن علی(ع) آران برگزار شد.

ایلنا: اجرای مراسم غبار روبی گلزار شهداء همراه با اجرای تور دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهداء امامزاده هادی(ع) و گلزار شهداء امامزاده هلال ابن علی(ع) آران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در این مراسم سپس ازسرود شهداء و قرائت پیام مقام معظم رهبری در تکریم و گرامیداشت یاد شهداء به مناسبت هفته دفاع مقدس روح الله سلگی فرماندار شهرستان آران و بیدگل سخنانی کوتاهی به اهمیت اجر نهادن به مقام شامخ شهداء و تکریم خانواده معظم شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری رزمندگان بیان نمودند.

در مراسم امسال همزمان تور دوچرخه سواری شهداء توسط پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) و یادواره سردار شهید آزادپور، فرماندهان و ۳۰ شهید محله ولیعصر(عج) و با همکاری حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) این شهرستان انجام پذیرفت.

در مراسم غباروبی گلزار شهداء آران و بیدگل فرماندار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد اقامه نماز، ریاست ادارات تبلیغات اسلامی، ستاد گروه راکت انداز شهید کبریایی و تنی چند از مسئولین به همراه بسیجیان حوزه بسیج امیرالمومنین(ع)، حوزه بسیج امام سجاد(ع)، پرسنل گروه راکت انداز شهید کبریایی، و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز