خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان:

مدرسه، بهترین مکان برای فرهنگ سازی و تجلیل از خیرین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۹۰

تجلیل از خیرین و کار نیک، باید در جامعه فرهنگ سازی شود و بهترین مکان برای آغاز این حرکت، مدرسه است که توسط نسل جوان و دانش آموز انجام شود

ایلنا: مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: تجلیل از خیرین و کار نیک، باید در جامعه فرهنگ سازی شود و بهترین مکان برای آغاز این حرکت، مدرسه است که توسط نسل جوان و دانش آموز انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمد کتابچی» در آیین تجلیل دانش آموزان کاشان، از خیرین مدرسه ساز در دبیرستان فاطمه زهرا(س) این شهر افزود: اساس هر تحول از مدرسه است. تحول و توسعه در کشور‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که آموزش و پرورش و نظام آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

وی بااشاره به روند تحول در کشورهایی مثل ترکیه تصریح کرد: ریشه و بنای هر تحول از مدرسه آغاز می‌شود و در دانشگاه به ثمر می‌نشیند و توجه مردم و مسئولان به آموزش و پرورش یک موضوع جدی است.

وی با اشاره به اجرای ۲۵ طرح در حال ساخت توسط خیرین مدرسه‌ساز کاشان، گفت: نیکوکاران، به تعهدات خود عمل کرده‌اند و مسئولانی که می‌توانند در تامین اعتبارات دولتی ایفای نقش کند، باید عزم جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته، شهروندان نیکوکار نقش اساسی در پیشرفت کشور خود بر عهده دارند و این فرهنگ باید در کشور ما نیز با الهام از تعالیم آسمانی نهادینه شود.

در این آیین، دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها کاشان از آقایان «جواد شعبانی» و «اصغر ریاضی» برای ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی این دبیرستان تجلیل کردند. همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام، عملیات ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی دبیرستان فاطمه زهرا سلام اله علی‌ها، در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز