خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

افتتاح پایگاه بسیج کارگری حضرت ابوالفضل(ع) در آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۱

به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه بسیج کارگری حضرت ابوالفضل(ع) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و خانواده معظم شهداء در شهرک صنعتی سلیمان صیاحی شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

ایلنا: به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه بسیج کارگری حضرت ابوالفضل(ع) یا حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وخانواده معظم شهداء در شهرک صنعتی سلیمان صیاحی شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل مراسم افتتاحیه این پایگاه باحضورخانواده معظم شهداء، فرماندهی و تعدادی از اعضا شورای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، هیئت امناء شهرک سلیمان صباحی، نمایندگان تعدادی از ادارات شهرستان، فرمانده حوزه اداری کارگری شهید باهنروتعدادی از فرماندهان پایگاههای بسیج کارگری وجمعی از کارگران شاغل در شرکت جردن برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ کسایی زادگان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل یا اشاره به گوشه ای از تاریخ جنگ تحمیلی و رشادتهای شهدا، جانبازان وایثارگران به موضوع جنگ اقتصادی استکبارجهانی بر علیه ایران گفت: لزوم حمایت از بخش صنعت شهرستان را مورد تاکید قزارداد و آمادگی سپاه را در حمایت از صاحبان صنایع و رفع مشکلات آنها اعلام نمود.

مدیراجرایی شهرک صنعتی سلیمان صباحی به بیان مطالبی در خصوص اهمیت وجود پایگاههای بسیج کارگری در سطح شهرکهای صنعتی پرداختند.

شایان ذکراست این پایگاه با همکاری مدیرعامل شرکت فرش جردن " حاج مهدی نوروزپور " و حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری شهید باهنردر محل شرکت برپا شد.

در پایان مراسم، محل پایگاه با حضور خانواده محترم شهیدان نوروزپور و رمضانی افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز