خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه " ستارگان بهشت " در دبیرستان دخترانه نرجس کاشان گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۸

هشت سال دفاع مقدس، فقط یک فصل از تاریخ نبود بلکه فرهنگ شکوه و تمدن ملتی بود که با الهام از تعالیم آسمانی، به دفاع از دین، عزت و آزادگی پرداخت.

ایلنا: مدیر دبیرستان دخترانه نرجس کاشان گفت: هشت سال دفاع مقدس، فقط یک فصل از تاریخ نبود بلکه فرهنگ شکوه و تمدن ملتی بود که با الهام از تعالیم آسمانی، به دفاع از دین، عزت و آزادگی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مرضیه کریمی‌نژاد» در آیین گشایش نمایشگاه «ستارگان بهشت» افزود: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس، آشنا نمودن نسل جوان با فرهنگ ایثار و جهاد است که می‌توان از طریق کتاب و قالب‌های هنری منتشر کرد.

به گفته وی، هشت سال دفاع مقدس، مجموعه‌‌‌‌‌‌اى از صفات والا، فرهنگ‌هاى پسندیده و معارف والائى بود که با انقلاب اسلامى و با ایثار جان فرزندان این ملت، ظهور و بروز کرد و این حماسه با کارهای هنرى بازآفرینى می‌شود.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه، آثاری از عکاسان و هنرمندان دفاع مقدس در قالب ۴۰ تابلو عکس و پوس‌تر به نمایش گذاشته شده است که تا پایان هفته دفاع مقدس دایر خواهد بود.

مدیر دبیرستان نرجس کاشان گفت: در شرایطی که جهان استکبار تهاجم فرهنگی را آغاز کرده است، کارهای فرهنگى و هنرى، که آن جهاد مقدس را روایت می‌کند، نوعی جهاد است، زیرا آن مفاهیم والا را جاودانه می‌کند.

کریمی‌نژاد گفت: برگزاری مراسم خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شعرخوانی و قصه گویی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ستارگان بهشت در دبیرستان نرجس کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز