خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از صاحبان صنایع آران و بیدگل؛

دومین جلسه شورای عالی بسیج کارگری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۸

دومین جلسه شورای عالی بسیج کارگری شهرستان آران و بیدگل با حضور تعدادی از صاحبان صنایع موفق، معاون فرماندار، روسای ادارات مربوط به بخش تولید، دادستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و با دبیری حوزه بسیج کارگری این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: دومین جلسه شورای عالی بسیج کارگری شهرستان آران و بیدگل با حضور تعدادی از صاحبان صنایع موفق، معاون فرماندار، روسای ادارات مربوط به بخش تولید، دادستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و با دبیری حوزه بسیج کارگری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در این جلسه پس از «احصاء و بررسی چگونگی رفع موانع تولید و اشتغال در سطح شهرستان آران و بیدگل» راهکارهای لازم دراین زمینه ارائه شد.

سرهنگ کسایی زادگان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در ادامه ضمن تشریح وظایف و عملکرد شورای عالی بسیج کارگری، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شورا را ارائه دادند و لزوم راه اندازی شهرداری‌های مستقل وابسته به شهرک‌های صنعتی جهت رفع مشکلات حال حاضر تاکید نمودند.

وی در خصوص استفاده صاحبان صنایع از بخش lc را یاد آور شده و آن را در جهت توسعه بخشیدن بخش صنعت شهرستان مهم را دانستند.

سپس رضایی معاون فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر نقش شورای عالی بسیج کارگری در جهت رفع مشکلات بخش صنعت، آمادگی هرگونه همکاری از طرف فرمانداری این شهرستان را با شورای عالی بسیج کارگری اعلام نمودند.

درادامه جلسه صاحبان صنایع و روسای ادارات شهرستان به بیان و بررسی حل مشکلات جاری پرداختند.

شورای عالی بسیج کارگری شهرستان آران و بیدگل متشکل از تعدادی از صاحبان صنایع موفق شهرستان، روسای ادارات مربوط به بخش تولید و با حضور معاون فرماندار، دادستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و با دبیری حوزه بسیج کارگری هر ۳ ماه یکبار تشکیل می‌شود.

هدف از تشکیل این شورا ایجاد همفکری و همبستگی ما بین مجموعه صاحبان صنایع و روسای ادارات جهت رفع مشکلات بخش تولید و صنعت شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز