خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان:

حجم فعالیت عمرانی آموزش و پرورش کاشان فرا‌تر از اعتبارات دولتی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۳

سالن ورزشی امام خامنه‌ای برزک هرچند که با تلاش آموزش و پرورش ساخته شده، اولین سالن ورزشی در این بخش است که هدیه‌ای برای تمام مردم منطقه پرخیر و برکت برزک است.

ایلنا: فرماندار کاشان گفت: سالن ورزشی امام خامنه‌ای برزک هرچند که با تلاش آموزش و پرورش ساخته شده، اولین سالن ورزشی در این بخش است که هدیه‌ای برای تمام مردم منطقه پرخیر و برکت برزک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «علیرضا جوادی» در آیین بهره برداری از سالن ورزشی دبیرستان شهدای برزک افزود: از تلاش مدیریت آموزش و پرورش کاشان باید تشکر کنم که خارج از وظایف اداری و اجرایی خود، به مباحثعمرانی وارد شده و با جلب اعتماد مردم، مجموعه‌های ورزشی را در مدارس این شهرستان بنیاد گذاری کرده است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان تاکید کرد: حجم فعالیت عمرانی که مجموعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان انجام داده است، فرا‌تر از اعتبارات دولتی است و شاهد آن، ساختمان اداره آموزش و پرورش است که با گذشت بیش از یک دهه، به علت کمبود اعتبار دولتی هنوز به بهر برداری نرسیده است.

وی تصریح کرد: خدمات شهری از مطالبات قطعی مردم است که نمی‌توان از انجام آن گذشت ولی درآمد مناطقی مثل برزک نمی‌تواند این مخارج و هزینه را پوشش بدهد.

وی اظهار داشت: جاده کاشان به برزک، اعتبار ملی می‌خواهد که سال گذشته مصوبه ۲۱۵ گرفته شد و از منابع داخلی استان هفت کیلومتر آن، زیرسازی شده است ولی شرایط جغرافیایی و کوهستانی آن باعثمشکل در انجام کار می‌شود.

سالن ورزشی دبیرستان شهدای برزک با اعتباری معادل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان ششمین مجموعه ورزشی است که از بهمن ۹۱ توسط مدیریت آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان به بهر برداری رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز