خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

تمدید چهار روزه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۳

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از تمدید چهار روزه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاهها به علت استقبال شهروندان کاشانی دراین شهرستان خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از تمدید چهار روزه نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به علت استقبال شهروندان کاشانی در این شهرستان خبرداد.

«علی نطاقی» صبح سه شنبه بیست و ششم شهریورماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال و درخواستی که شهروندان کاشانی و شهر‌های همجوار برای تمدید این نمایشگاه جهت خرید مایحتاج عمومی و لوازم التحریر دانش آموزان نمودند، این نمایشگاه از بیست و ششم الی بیست و نهم شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز تمدید شد.

نطاقی توزیع کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر، پارچه و مواد غذایی و غیره با ۱۵ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از سطح بازار را از مهم‌ترین مزایای این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) و همکاری مجامع امور صنفی شهرستان کاشان توسط شرکت گلریزان باستان در خیابان کارگر انبار شرکت ریسندگی کاشان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز