خبرگزاری کار ایران

در آستانه ولادت با سعادت ثامن الائمه(ع):

برگزاری جشن اختتامیه دوره های تابستانه در فرهنگسرای معراج کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۸۴

در آستانه ولادت با سعادت ثامن الائمه، حضرت امام رضا(ع) جشن اختتامیه کلاس ها و دوره های آموزشی ویژه تابستان در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود.

ایلنا: در آستانه ولادت با سعادت ثامن الائمه، حضرت امام رضا(ع) جشن اختتامیه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه تابستان در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: اختتامیه کلاس‌های تابستانه همراه با نشست صمیمی مربیان و جشن بزرگ شادی کودکانه امروز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه در فرهنگسرای معراج برگزار می‌شود.

مهدی نادعلی گفت: در این دوره از کلاس‌های آموزشی که با حضور مربیان مجرب برگزار شد، بیش از ۸۰۰ نفر هنرجو در رشته‌های مختلف: نقاشی، طراحی پوس‌تر، گرافیک، حجم، مجسمه، خوشنویسی، رنگ روغن، تابلو فرش، تئا‌تر، موسیقی، مهارت‌های کودک، سرمه دوزی، روبان دوزی، کیک پزی، سفره آرائی، کامپیو‌تر، رباتیک، نجوم، قرآن، کاریکاتور، پرورش قارچ و… در فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان شرکت کردند.

به گفته وی، نشست صمیمی مربیان، اجرای موسیقی و تئا‌تر کودک، قرآن، برپائی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه لوگو تایپ کار گروهی هنرجویان از جمله برنامه‌های جانبی این جشن است.

اختتامیه کلاس هاس تابستانه فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان و تقدیر و تجلیل از آثار برگزیده آن‌ها همراه با اجرای تئا‌تر، مولود خوانی با اهداء جوایز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز