خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان:

نیکوکاران مدرسه ساز با عمل نیک خود جاودانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۶

انسان که نمی‌خواهد با مرگ، نابود شود، این مژده خداست که آنچه انسان را پایدار و جاوید می‌کند، کارهای نیکی است که برای خدا انجام می‌دهد و مدرسه سازی نیز نمونه بارز عمل نیک است.

ایلنا: مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: انسان که نمی‌خواهد با مرگ، نابود شود، این مژده خداست که آنچه انسان را پایدار و جاوید می‌کند، کارهای نیکی است که برای خدا انجام می‌دهد و مدرسه سازی نیز نمونه بارز عمل نیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «علی محمد الماسی» در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد افزود: خداوند که انسان راآفرید و او را خلیفه خود در روی زمین قرار داده، اراده کرده است که با کارهای نیک شناخته شود.

وی اظهار داشت: خداوندی که انسان را به رکوع و سجود امر می‌کند، آخرین مرحله عبودیت و تعبد را عمل نیکی می‌داند که برای رضایت او انجام می‌شود یعنی قبولی عبادت با عمل نیک تایید و قبول می‌شود.

مدیر اسبق آموزش و پرورش کاشان با اشاره به وعده خدا درباره عمل صالح تصریح کرد: امثال من وظیفه داریم از نیکوکاران تجلیل کنیم و نیکوکاران باید شکرگزار خدا باشند تا بتوانند در حیات خود مسیر نیک اندیشی را ادامه دهند و آنچه می‌توانند برای خدمت به خلق خدا ببخشند.

وی تاکید کرد: مردم نوش آباد، که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ جمهوری اسلامی حضوری فعال و کم نظیر داشتند، فرزندان آنان، دانش آموزانی فعال و مستعد هستند که شایسته است یاری شوند و این یاری ناشی از لطف خداست.

الماسی افزود: وعده خداست که دستگیری از مردم و عمل نیک، به عنوان آثار ماتقدم، هم در این دنیا اضافه می‌شود و هم در آخرت باعثبخشش گناه نیکوکاران خواهد شد.

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد، با اعتبار هفت میلیارد ریال توسط «بصیر اله نعمت الهی» در این شهر آغاز شد.

این مجتمع با شش کلاس درس و فضاهای مکمل پیش دبستانی، نمازخانه، کتابخانه، سالن ورزشی، کلاس کار و فناوری و اتاق تکنولوژی آموزشی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع بنا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز