خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل:

فضای آموزشی، نیاز همه جوامع روبه رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۲۸

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی مناسب، نیاز اساسی همه جوامع روبه رشد و تعالی است.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی مناسب، نیاز اساسی همه جوامع رو به رشد و تعالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «عباس صدر» در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بصیر اله نعمت الهی نوش آباد، افزود: مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی، خدمت بزرگی در مسیر تربیت شهروندان حال و آینده جامعه است.

وی با تجلیل از مشارکت خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: اگر کمک‌های اساسی و موثر خیرین در ساخت مدرسه نبود، آموزشی و پرورش با کمبود‌ها و محدودیتهای زیادی روبرو شده بود.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر، مدرسه‌های زیادی توسط خیرین ساخته شده است و در شهرستان آران و بیدگل فقط ۲۰ پروژه، به علت تامین نشدن اعتبارات سهم دولت نیمه تمام مانده است.

وی گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز نش آبادی در ده واحد آموزشی این شهر تحصیل می‌کنند که بسیاری از آن‌ها تخریبی است و نیازمند نوسازی و جایگزین است اما اعتباری برای این کار نداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: وجود خیرین در پیشبرد اهداف نظام آموزشی بسیار کارگشا بوده است و اگر این مشارکت نبود، آموزش و پرورش، شرایط دیگری داشت.

صدر تاکید کرد: آموزش و پرورش با کمبود اعتبارات روبرو است به گونه‌ای که، در سالهای اخیر فقط سالن ورزشی شهید ربانی‌زاده در نوش اباد ساخته شده است.

وی با تقدیر ازخانواده نعمت الهی اظهار داشت: جای افتخار است که امروز در نوش آباد به عنوان شهر شهیدان، مسیر حضور و مشارکت نیکوکاران در مسیر مدرسه سازی هدف گذاری شده است.

مجتمع فرهنگی و آموزشی «حاج بصیر اله نعمت الهی» در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با زیر بنای سه هزار متر مربه در دو طبقه ساخته می‌شود.

در این مراسم، عباسعلی منصوری آرانی، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی محمد الماسی، مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل شرکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز