خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع تجاری، رفاهی و اقامتی ارسلان قشم:

برنامه‌های نوروزی گردشگران قشم تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۴۰

مدیرعامل مجتمع تجاری، رفاهی و اقامتی ارسلان قشم گفت: پیش بینی می شود امسال نسبت به سال‌های گذشته مسافران بیشتری به جزیره قشم و کیش سفر کنند؛ زیرا با توجه به افزایش نرخ ارز، سفرهای خارجی به طور حتم کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین سفرهای داخلی به خصوص به جزیره کیش و قشم افزایش پیدا خواهد کرد.

اخلاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از آماده سازی مجتمع تجاری، رفاهی و اقامتی ارسلان قشم در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز 98 گردشگران بیشتری به جزیره قشم سفر خواهند کرد، درصدد آماده سازی هتل‌ها هستیم تا مسافران در رفاه کامل باشند.

وی همچنین از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متنوع برای ایجاد اوقاتی شاد برای مسافران خبر داد و افزود: برنامه‌های متنوعی همچون برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، بوم گردی و جشنواره‌های مختلف برای مسافران نورزوی تدارک دید شده است تا خاطره خوشی برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل مجتمع تجاری، رفاهی و اقامتی ارسلان قشم با اشاره به افزایش تعداد مسافران در بهمن ماه گفت: در ماه‌های پایانی سال و فرودین ماه، آب و هوای جزیره قشم و  کیش بسیار مطلوب‌تر از سایر مناطق کشور است؛ بنابراین مردم ترجیح می‌دهند به شهرهای جنوبی کشور سفر کنند. در نتیجه در این ماه ما شاهد افزایش مسافران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز