خبرگزاری کار ایران

تاکید شریعتمداری بر همکاری وزارت کار با بسیج

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۲۶۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، نوشت: این وزارتخانه برای زدودن چهره‌های خشن فقر و بی‌عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی و... نیازمند همکاری بسیج است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج پیامی را به این شرح صادر کرد: 

شجره طیبه بسیج، یک فرهنگ، اندیشه، تفکر و باور است و همگان در سایه‌ی پیروی از این مکتب سازنده و رهروی راستین این راه و فرهنگ رهائی بخش می‌توانند از هرگونه گزند و آفتی در امان باشند. 

فرهنگی که متن آن عشق و دلدادگی، شیرازه‌ی آن ایثار و از خودگذشتگی و نتیجه عمل به آن، موفقیت و پیروزی است. 

آن روز که حضرت امام خمینی (ره) با آینده نگری و تدبیر مثال زدنی، فرمان تشکیل سازمان بسیج را دادند بر این باور صحه گذاشتند که انقلاب اسلامی و بسیج، در هم تنیده شده و از هم جدا نخواهند شد. 

سطرسطر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، مشحون آثار حماسه ساز و بی‌بدیل بسیج و بسیجیانی است که جسورانه و غیرتمندانه همواره با هوشیاری و آگاهی، از کیان انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس، دفاع کرده و آن را از گزندهای پنهان و پیدا مصون داشته اند، بی‌شک جامعه، خود را مدیون و قدردان فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های بسیجیان می‌داند و بر خود می‌بالد. 

امروز که میهن اسلامی در شرایط سخت و دشوار اقتصادی به سر می‌برد و در مسیر آزمون بزرگ الهی قرار دارد، بیش از هر زمان، به بسیج و تفکر بسیجی نیاز است تا در سایه اراده‌ای آهنین و ایمانی قوی، خاک ریزهای دشمن مکار را در نوردد و پرچم عزت و سرافرازی را بر عرصه‌های تسخیر شده بر افرازد. 

در توصیف قدرت و عظمت بسیج همین بس که در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی را که داعیه یکه تازی در دنیا داشت به مذلت کشاند، در مقابل‌شان سر تعظیم و تحقیر فرود نیاورد، سربلند و استوار در برابرشان ایستاد تا پرچم پیروزی را برافراشت. 

این روزها نیز که از یک سو تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه گلوی مردم این سرزمین را می‌فشارد و از سوی دیگر ویروس منحوس کرونا باعث از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان‌مان شده است، تنها راه رهایی و برون رفت از این شرایط، وحدت و یکپارچگی ملی، یکدلی، همراهی و اشتراک مساعی مسئولان کشوراست. 

باید بسیجی وار، با گام‌های درست و سنجیده در سایه رهنمودها و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب مد ظله حرکت کنیم و اجازه ندهیم عوامل تفرقه ساز، ما را از گام برداشتن در مسیر رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد. 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی بزرگترین نهاد اجتماعی در دولت که به همراه نهادهای اقتصادی کشور در تامین معیشت، اشتغال و رفاه مردم این کشور نقش دارد، برای زدودن چهره‌های خشن فقر و بی‌عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت‌های مکمل اشتغال، دستیابی سریع به اهداف خود و برداشتن موانع در این مسیر، نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است. 

سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشته و از خداوند متعال می‌خواهم به ما قدرت و توفیق حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کند تا منسجم‌تر از همیشه در راه عملی شدن باورهای ایرانی و اسلامی خود گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز