خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های انجمن ملی زنان کارآفرین برای هفته کارآفرینی/ همه برنامه‌ها رایگان است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۷۸۷

رئیس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین از برگزاری برنامه‌های ویژه در هفته کارآفرینی برای زنان خبر داد.

فریبا مهدیون (رئیس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین) به خبرنگار ایلنا گفت: «انجمن زنان کارآفرین» از دو انجمن «انجمن ملی زنان کارآفرین» و «انجمن صنفی زنان مدیر کار آفرین» تشکیل شده است. رسالت انجمن در حوزه کارآفرینی زنان و دختران جوان است و به همین دلیل، در هفته کارآفرینی برنامه‌های خاصی برای زنان درنظرگرفته است.

وی افزود: برنامه‌های هفته جاری، جزو برنامه‌های همیشگی انجمن نیست، علی‌رغم تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، ما به وسیله بسترهای فضای مجازی جلسات درونی انجمن را به صورت مستمر برگزار کردیم. در این هفته، دو وبینار آموزشی و یک لایو در صفحه اینستاگرام انجمن برگزار می‌شود. موضوع  هر سه برنامه، «کسب و کار و کارآفرینی زنان» است.

مهدیون در ادامه توضیح داد: وبینار در روزهای دوم و چهارم آذر ماه با موضوع «تاثیرگذاری هوش کسب و کار بر روند زندگی و کسب و کار آینده زنان» و «علائم و نشانه‌های شکست در کسب و کارهای کوچک و متوسط» از ساعت 6 تا 8 برگزار می‌شود. وبینارها رایگان است، علاقمندان نام و نام‌ خانوادگی خود را برای شماره واتس‌آپ ما اراسال می‌کنند و لینک وبینار برای آنها ارسال می‌شود. ما شماره واتس‌‌اپ انجمن را اعلام کرده‌ایم.

او در پایان گفت: لایو نیز در صفحه «انجمن زنان کارآفرین» در اینستاگرام در دسترس خواهد بود. موضوع لایو «کارستان و کارآفرینی زنان» است و  3 آذرماه ساعت 6 تا 7 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز